Z synem do Mamusi

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 03.09.2013 | Komentarze 6

Niedawno transportowo - a teraz w sumie też. Tyle, że tym razem - razem z synem :) Było bardzo fajnie. Zastanawiam się dlaczego tak rzadko wspólnie rowerujemy.
Trzeba to naprawić - koniecznie. Nawet zimą - wiem, że dla Patryka nie ma złej pogody na rower.
Do zobaczenia w śniezycy :D

Wyjazd z miasta Patrykowo - Monikowo © emo

Mój osobisty Kolarz © emo

W drodze do Mamusi z synem © emo

Coś tu jest do góry nogami - z synem do Mamusi © emo

Kaliska Kościerskie © emo

djk71
| 18:15 piątek, 6 września 2013 | linkuj Nie ma jak wyjazdy z dziećmi :-)
| 11:29 piątek, 6 września 2013 | linkuj to że szkoda roweru to wiem - z autopsji. ukradli mi 3 "maszyny" rok temu na wiosnę. .. spod drzwi....
bobiko
| 13:27 czwartek, 5 września 2013 | linkuj ps: ale zabezpieczenei to warto kupić. Szkoda roweru :)
| 13:27 czwartek, 5 września 2013 | linkuj złapie równowagę i bedzie dobrze :)

A tak powaznei to wedle uznania. Jesli nie ma problemu z równowagą i ze skupieniem zza kierownica, to czemu nie :)
| 12:52 czwartek, 5 września 2013 | linkuj kupię kupię. i będę patrzeć jak wywala sie co chwile w tych spd ?
bobiko
| 19:05 wtorek, 3 września 2013 | linkuj niech tylko dobre zabezpiecznie do roweru kupi mamusia ;-) oraz... spd :P