Mój prywatny Harpagan wkoło jeziora Wdzydze

Sobota, 19 października 2013 · dodano: 24.10.2013 | Komentarze 0

Nie pojechałam na Harpa do Kwidzyna. Życie nie zawsze daje nam to czego chcemy - a nawet jak chcemy sobie coś zabrać - to też nie zawsze się udaje. Więc w tę piękną, chłodną sobotę zadzwoniłam z rana do Anki i powiedziałam że ma 15 minut na przygotowanie się do trasy :)

Udałyśmy się w stronę Czarliny. Fajnie jest móc kogoś zabrać w swoje ulubione miejsca, gdzie ten ktoś jeszcze nigdy nie był i jest zachwycony tym co widać z pozycji rowerzysty. W drodze do Przytarni jakoś słońce nas olało i nie świeciło. Albo to wina tych chmur? No nic. Ważne że już przed Borskiem znowu jechałyśmy w promieniach słonecznych (chociaż my obie tak promieniste jesteśmy że hoho). Myślałam, że tam w ośrodku wypoczynkowym będzie jakaś knajpa otwarta - zjadłoby się jakiś gorący żurek czy coś. Ale nie - wszystko zamknięte na trzy spusty. Dobrze, że miałyśmy w termosach grzane wino :D
Powrót spokojny, bez szaleństw. Cieszę się, że udało nam się to zrobić jeszcze w październiku. Po drodze spotkałyśmy dwie grupy bikerów - wiec nie tylko my miałyśmy taki szalony pomysł na sobotę.
Grzaniec się skończył i skończyła się wycieczka :)