.... w końcu.

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 6

Było tak jak być powinno, relaksacyjnie, słonecznie, rowerowo, wiosennie wręcz :P
Było tak jak bywało kiedyś, szkoda że tak krótko, ale niestety nie mam tyle sił co dawniej (liczę na poprawę w tym roku).
Jak czytałam o znajomych co śmigają w pierwszych dniach stycznia po ponad setkę km, to te moje spacery mogą się schować.
Ale.... nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło. I wierzę, że będzie lepiej. Tak jak chcę.

Początek roku 2014 iście wiosenny może napawać mega optymizmem, udało mi się uwierzyć, że wiele zależy ode mnie samej. Nie twierdzę, że wszystko się uda o czym tylko pomyślimy sobie, jednakże wiem, jestem wręcz pewna, że jak nie powiemy sobie "mogę to zrobić" - nic się nam nie uda. Nie mówię, że jest łatwo - ale jest możliwe. WSZYSTKO.

A to zdjęcia z miejsca gdzie byłam ba biwaku szkolnym dwadzieścia lat temu..

| 05:05 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Zdjęcia jak zdjęcia, ale miejsce jakieś takie"straszne i fajne".
To nie są Wdzydze. Za to jest jeszcze bliżej niż do nich. To Sudomie. Opuszczony ośrodek wypoczynkowy. Najprościej do niego dojechać z Łubiany, kierując się Blue Orange :D
Magic
| 19:47 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Czy to gdzieś we Wdzydzach jest?
Kowalskivp
| 17:06 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Świetne zdjęcia:-)
| 09:34 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Tia - teraz to sama se moge jechac na biwak - ale to nie to samo :)
Pozdrawiam.
Monica
| 11:43 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj No i szkolne biwaki zazwyczaj miło powspominać...:-)