Pozwiedzać Szarlotę

Poniedziałek, 20 stycznia 2014 · dodano: 20.01.2014 | Komentarze 10

Wczoraj się nie udało to może dziś się uda. Pogoda słoneczna, ale dopiero na rowerze odczułam jak mroźna, na termometrze około minus 5, ale odczuwalna chyba sięgała minus 15. Plan był jechać dalej i więcej, jednakże jak nie dętka, to mróz mnie tym razem sprowadził do pionu, znaczy się do domu. I to szybciej nawet niż zakładałam.

W okolicznych lasach nawet sporo spacerowiczów  i amatorów jazdy na biegówkach. Warunki dla biegówek słabe, dla roweru też :D
Powinnam chyba zmienić spd na pedały platformowe i zakładać dobre ciepłe buty na zimowe eskapady - nawet kilku kilometrowe.
Opony z kolcami robią swoje. Jednakże mróz może pokrzyżować każdy plan. Widocznie za słabo się przygotowałam. Co nie zmienia faktu, że i tak było fajnie.

sikorski33
| 18:22 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj Fotki super:)
| 10:06 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj Wiosna, wiosna za aż dwa miesiące a przez ten czas będzie bardzo zimowo.

Coś z butami musze koniecznie pozmieniać bo mi stopy odpadną.
| 22:37 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Fajne fotki, z tymi butami to masz rację, ja zakładam buty trekingowe zimowe i jest oki:)))
Jurek57
| 18:23 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Przygotowania do zimy ? Za dwa miesiące wiosna !!! :-)))
Monica
| 18:22 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Mimo wszystko podziwiam. Ja bym się chyba w taka pogodę nie odważyła. Wiatr nieznośny.
panther
| 10:45 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Wczoraj również udało mi się pojeżdzić w zimowej scenerii.
Nie wyobrażam sobie jednak jazdy bez wysokich trekingowych butów, na które dodatkowo zakładam ochraniacze. Niżej link z ochraniaczmi. Pozdrawiam serdecznie
gizmo201
| 10:12 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Ja też chce śnieg u nas :P
Dynio
| 07:42 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Podobno ma być, zima ma być. Podobnie jak Darek nie tęsknię ale ma swój urok. Szkoda mi dzieciaków wyjechały i mają "czarno"
Opony z kolcami fajna sprawa. A SPD zmień na platformy bo zmarzniesz w nogi.
djk71
| 05:53 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Ładnie ten śnieg wygląda, ale jakoś nie tęsknie :-)