Lutowa wiosna

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 4

Miało być do Wdzydz ale wyszło mizernie.
Niemniej jednak było fajnie. Kolejny dzień wiosny w lutym zadziwia.

Wyjechałam z zamiarem dłuższej wycieczki, ale to co potrafią moje dzieci wychodzi poza wszelkie granice. Wróciłam się do domu, skonfiskowałam wszelkie dostępy do kompa i TV  i pojechałam znów od początku w "trasę" oznajmiając im, ze albo zaczną ze sobą współpracować, albo na zawsze będą zdani tylko na radio :)

Po powrocie zobaczyłam moich chłopców na podwórku, a nie w domu przed TV czy kompem.
Zobaczymy co będzie dalej.

| 09:10 środa, 12 marca 2014 | linkuj Magic - nie ma co opowiadać - po latach się z tego śmiejemy :)
Magic
| 23:02 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Brzmi intrygująco... Może rozwiniesz nieco tą ciekawą historię? ;-)
| 16:50 środa, 5 marca 2014 | linkuj zależy co znaczy "małe" - mnie siostra pakowała z "ogrrrrrrrromną przyjemnością i szybkością w dniu mojego ślubu zanim odeszłam sprzed ołtarza" :)
Jurek57
| 19:36 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj Wiem coś o tym ... mam dwie dorosłe córki.
Kiedy były małe , lały się jak chłopaki.Teraz widzę że się sznują i wspirają .