Odlotowo - powtórka z rozrywki - podejście trzecie :D

Niedziela, 6 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 5

Było cuuuuuuudnie.
Pogoda akuratna. Wolny czas, wolny umysł, wolna ja.  Normalnie WIATR WE WŁOSACH. Zaczęłam znów żyć tym co kocham.
Kierunek Odry. Po raz kolejny. Tym razem udało mi się dojechać tak jak trzeba :) Co prawda Kamienne kręgi w Odrach zamknięte na cztery spusty, ale to nie przeszkodziło mi w oddawaniu się tego co kocham. Rower, przestrzeń, las, droga, zero "ludziuf", pozwoliło mi oczyścić swój umysł z wszystkiego tego co zbędne do życia - a często burzy nasz porządek.

Trafiłam do wiejskiego sklepiku w Wojtalu gdzie nabyłam bardzo smaczne pyfffko :D
Super czas, super dystans, fajnie mi się odpoczywało -  tego potrzebowałam i chyba będę potrzebować coraz więcej :D
Szkoda, że ludzie którzy nie jeżdżą na rowerze - czasami nie są w stanie zrozumieć ile to dla mnie/nas znaczy.
A to tylko parę godzin na rowerze :)
Nie oddam tego za żadne skarby.
Pozdrawiam (zwłaszcza SRALPE)  i szerokości życzę !