ŁEBA i piaski :)

Czwartek, 3 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 6

Wyprawa planowana na środę - i dobrze, że przełożona na czwartek.
Wyjazd autem we troje (Jacek, Marcin i ja) do Lęborka. Tam dzięki koledze Oskarowi udało się nam zostawić auto w bezpiecznym miejscu  i ze spokojną głową śmigaliśmy na północ.
Pogoda nas nie rozpieszczała - zwłaszcza w pierwszych kilometrach.
W końcu dotarliśmy na miejsce nie szczędząc sobie dobrej zabawy po drodze.

W końcu dotarliśmy do morza :)

Po napojeniu się - śmignęliśmy se na Ruchome Wydmy

Marcin i ja wróciliśmy do Łeby plażą, a Jacek  tą samą ścieżką, którą tam dotarliśmy.
Wyprawa świetna, w doborowym towarzystwie.
A na koniec - takie tam:

Do następnego razu :)

| 12:47 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Anetkas - wszystko się da, jak są chęci i czas :) Życzę realizacji planu :)
anetkas
| 12:37 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Fajna wycieczka :P Bardzo bym chciała w tym roku pojechać rowerem nad morze :) Może się uda :)
| 05:35 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj hahaahahahah Nefere lubi, Jacek - podejście tylko pamięta :)
ale przygoda była? była!
Dynio
| 20:56 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Jak sobie przypomnę to podejście.... :/
| 20:52 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Lubię to miejsce:)))