Dzień Pierwszy z Dwóch :)

Sobota, 12 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 7

Czekałam na ten moment bardzo długo - ponad rok.
Udało mi się w końcu dojechać rowerem do Chełmna. Może nie z Kościerzyny, ale dojechałam.
Udałam się na stary cmentarz. Oczywiście wiedziałam, że nie możliwe jest raczej znalezienie grobu, w miejscu gdzie pochówki są tam "gdzie jest wolne miejsce" a nie np, na nowym komunalnym cmentarzu, gdzie łatwo można znaleźć nagrobek. Nie poddawałam się łatwo. Ale nie znalazłam. Pewnie gdybym poszła do biura parafialnego - to być może uzyskałabym jakieś informacje.
Zapaliłam znicz pod krzyżem.

Całe to rowerowanie od rana było jakieś takie deszczowe :)
Już może lepiej nie będę komentować tego co i ile leciało z nieba.
W końcu dotarłam do Świecia. Potem już tylko myk do Chełmna. Kto był - to wie, jakie tam jest pięęęęęęęęęęęęęęęęękny podjazd :) Wprost cuuudowny.

Miasteczko takie "biedne", ale - to co zobaczyłam - zaparło mi dech - FARA chełmińska "rozwala".
Przepiękne miejsce.
Udało się nam zostawić rowery w bezpiecznym miejscu i dostać  na taras widokowy wieży.

Wejście na wieżę chełmińskiej Fary:

A to już przecudowne widoki

Co ja tam będę zdjęcia wrzucać - tam trzeba być i to zobaczyć :)

aaaa i jeszcze coś :

Cieszę się, że udało mi się tam w końcu dotrzeć.
Zwłaszcza na ten cmentarz. Trzymaj się Darek.

| 05:33 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Nefre - polecam z całego serca :)
| 05:32 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Monica - zgadza się. Piękne miasto. Warto tam zajrzeć :)
A podjazd pokonałam mając w nogach kilkadziesiąt km w deszczu a ia tak fajnie było :)
Monica
| 22:29 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Chełmno piękne miasto, a podjazd imponujący, wiem, choć nie zaliczałam go na rowerze ;-)
| 20:47 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Fajna wycieczka, może też się tam wybierzemy
| 20:21 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Tomek - ano tak jakoś wyszło z tym rozkręceniem :)
Jacek - tylko biuro parafialne może nam w tym pomóc.
Dynio
| 20:16 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Pojedziemy do Darka razem i znajdziemy to miejsce.