Mirachowo i takie tam... Piękne Kaszuby oraz uniknięcie czołowego zderzenia z kolarzami :)

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 08.09.2014 | Komentarze 11

Wstałam rano i nie wiedziałam za co się tak naprawdę najpierw zabrać.
W końcu ogarnęłam nieco mieszkanie, spakowałam plecak i wyruszyłam. Plan zakładał, że jadę na Szczelinę Lechicką, ale już na 8- 10 kilometrze, stwierdziłam iż owszem, dojadę do Mirachowa, ale skręcę w prawo na Stryszą Budę. Niestety nic z tego - nie mogłam skręcić na Sianowo ponieważ ten odcinek drogi został wyłączony z ruchu z powodu maratonu CykloGdynia. Pan Policjant powiedział, że nie mogę tam jechać bo mogę doprowadzić do czołowego zderzenia z kolarzami....... Zatkało mnie. Nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać.
Cofnęłam się kilkaset metrów i pokręciłam na Kożyczkowo. Ciekawe jakbym wyjechała z lasu na tamtym zamkniętym odcinku zostałabym oskarżona o spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym ?
Ehhh.

Dotarłam do Chmielna. Zjadłam jedzonko, posiedziałam chwilkę i pojechałam dalej.  W Ręboszewie skręciłam w lewo i zaraz w prawo - jechałam wzdłuż jeziora do Brodnicy Dolnej. Potem dalej udałam się też brzegiem jeziora Ostrzyckiego. Pierwszy raz jechałam tamtym szlakiem. Była to część trasy z maratonu jakiegoś. Fajny odcinek. Muszę tam wrócić.
Tak jak nie byłam nic a nic zmęczona po 50 km odpoczywając w Chmielnie - tak już każdy kolejny kilometr w okolicy 80 jakoś mnie męczył niesamowicie.
W końcu dotarłam do domu.
Czułam się świetnie, rewelacyjnie. Dawno nie miałam takiego wypadu :)

EDIT -  zasięgnęłam informacji - i fakt: Pan Policjant dobrze zrobił, że mnie nie wpuścił na trasę zamkniętą gdzie śmigali kolarze.
Jednakże, jestem pewna na 1000% że i tak im tam się ludziska plątali - mniej doświadczeni niż na - rowerzystka :)

BORZESTOWO  - a ten podjazd to chyba miał za zakrętem z 50% :D

MIECHUCINO  i przepięknie zagospodarowany teren w wiosce.

CHMIELNO

BRODNICA DOLNA

POMIĘDZY BRODNICĄ DLN. A CZAPIELSKIM MŁYNEM

| 08:07 wtorek, 9 września 2014 | linkuj Staram się - ale dla mnie nadal to mało :)
Ksiegowy
| 06:59 wtorek, 9 września 2014 | linkuj Mało śmigasz? Ostatnio dość sporo i to mnie cieszy!
| 06:32 wtorek, 9 września 2014 | linkuj Panther - a ja się właśnie zastanawiałam, co zrobię jakby mi dętka trzasła.... miałam ze sobą tylko pompkę :D

Jurek - to był sok z piwem a nie piwo z sokiem :)

Adam - faktycznie - tak mało śmigam na rowerze, że każdy wyjazd to ewenement do lajkowania :)

Nefre - byłam szczerze miło zaskoczona tym co zobaczyłam - jeździłam tamtędy dwa lata temu i jak ładnie się pozmieniało :)
| 22:58 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Teren w wiosce pięknie zagospodarowany....., podoba mi się ta przestrzeń.....
Ksiegowy
| 20:29 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Monia na Bajku zbiera tysiąc lajków;D
Jurek57
| 19:16 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Procenty to ja tu widzę w okolicach sałatki ... ! :-)
panther
| 18:29 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Ładna i znana mi trasa :-)
Swoją niedzielną przejażdżkę w Ręboszewie skończyłem właśnie.
Kapcia złapałem a zapasowej dętki nie miałem...
Te odkryte przez Ciebie nowe ścieżki to owszem cześć maratonu MTB.
Niżej podaję link:
http://rowerover.andgo.com.pl/index.php?strona=170&t=Cartusia MTB
Pozdrawiam serdecznie
| 16:38 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Ja też jechalam tamtedy pierwszy raz.
SUPER TRASA. Takie lubię.
Monica
| 14:59 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Fajna, dobrze znana trasa, tylko tego brzegu Jez. Ostrzyckiego z Brodnicy Dolnej do Czapielskiego Młyna nie miałam jeszcze okazji objechać ;-)
| 12:48 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Całkiem prawdopodobne - goniłaby mnie cała komenda z Kartuz :D
anetkas
| 11:40 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Myślę, że gdybyś wjechała to pan policjant ruszyłby za Tobą w pościg .... ;)
hhehehee :)
pysznie wygląda ta sałatka :)