Kaszubska Włóczęga w Borsku

Sobota, 23 maja 2015 · dodano: 24.05.2015 | Komentarze 3

Moja Kaszubska Włóczęga z Marcinem. Nie ma co opowiadać, to trzeba przeżyć.
Niesamowite, znane niby tereny, a jednak odkrywaliśmy je na nowo. Trasa rajdu wiodła wokół j. Wdzydze.
Wspaniałe wyzwanie, dodam iż na swoich terenach wbrew pozorom wcale nie jest dużo łatwiej szukać punktów.
Pogoda dopisała, nawet tym śmiałkom na trasie kajakowej.

Do Borska przyjechaliśmy na godzinę przed startem, spotkaliśmy ekipę Botrans Team, kolegów z Ostrzyc oraz w końcu udało mi się spotkać "oko w oko" z Dareckim :)

Początek był tragiczny. Jechaliśmy na PK14 doskonale mi znaną drogą, na płytę starego lotniska. Jednak Marcin (którego uważałam za dosknale zorientowanego w terenie) zbił mnie totalnie z tropu, wskazując na północ punkt i lotnisko, a nie na południe. Normalnie zdurniałam. Tak to nie może być, pomyślałam. Zatrzymaliśmy się, zapytałam dlaczego uważa że źle jedziemy. Wskazał na mapę - no fakt - nie było tej drogi na mapie, niemniej jednak wiedziałam gdzie jesteśmy. Zaufał mojej wiedzy i pomknęliśmy na miejsce. Tyle ile czasu poświęciłam na szukanie tego punktu przechodzi ludzkie pojęcie. Spotkaliśmy tam dwóch innych rowerzystów i ni cholery Pk nie ma. W końcu się wkurzyłam, zostawiłam ich wszystkich, przeanalizowałam mapę i ..... odnalazłam pk.
Potem już było tylko lepiej. No ... do czasu kiedy wracaliśmy z Pk19. Ale to już inna historia :)

Wróciliśmy do bazy 30 minut przed zamknięciem mety. Znaleźliśmy 18 punktów z 22.
Było ognisko, jedzonko, losowanie (wygrałam spodenki kolarskie) i powrót do domu.
Mieliśmy jechać jeszcze do Stężycy na koncert, ale po kolacji i prysznicu, padliśmy jak dłudzy i szybko zasnęliśmy.

W sumie .. super dzień :) Oby takich więcej.