Do Wdzydz

Sobota, 26 września 2015 · dodano: 27.09.2015 | Komentarze 4

Przejażdżka do Wdzydz całkiem przyjemna - mimo wszystko.
Wracałam niebieskim szlakiem - i miałam taki wku...Wkurzona byłam znaczy się, na stan tych dróg tam - to jakaś kurna paranoja - ja nie wiem ku czemu ma służyć nasypywanie piachu na i tak piaszczyste już drogi kaszubskie, gdzie szlak rowerowy jest kompletnie nieprzejezdny. Bez sensu. Nie sądzę aby tam ktoś wrócił na te trasy  jak się przejedzie po czymś takim.

W lasach mnóstwo ludzi i mnóstwo samochodów. Jakby mogli to by wjechali chyba na drzewo nawet.
Dziś pewnie nie ma co szukać żadnych grzybów w okolicznych lasach bo najazd trójmieszczan wyczyścił wszystko do cna.
trasa

| 16:24 wtorek, 29 września 2015 | linkuj Jurek - ja myślę, że okulary Ci potrzebne :) hihhi
Jurek57
| 19:58 niedziela, 27 września 2015 | linkuj Ja bym obstawał jednak przy swoim ! :-)
| 13:31 niedziela, 27 września 2015 | linkuj ja natomiast widze tam tylko dwa wystające zęby :)
Jurek57
| 11:27 niedziela, 27 września 2015 | linkuj Piękne p o p i e r s i e ;-) !