Wycieczka po GS'ach ze Stolemem

Sobota, 6 lutego 2016 · dodano: 08.02.2016 | Komentarze 5

Rajd Stolemy w Lipuszu tym razem -  i to z naszym udziałem -  był najlepszą formą do spędzenia weekendu. Trafiliśmy tam dzięki Asi.
Nie mogliśmy przyjechać w piątek rano - kiedy to  pierwsza grupa rowerzystów wyruszała z PKP w Kościerzynie do Lipusza, dojechaliśmy w piątek wieczorem, aby z rana w sobotę wyruszyć na trasę.

Sobotnia aura była nieco złośliwa, ale atmosfera, humory  i nastroje działały cuda.
Jechaliśmy w grupie 16 rowerzystów kierując się na Śluzę, Sominy, Dziemiany i do bazy. Generalnie to była wycieczka po okolicznych GS'ach :D  - od sklepu do sklepu, gdzie poznawaliśmy lokalny folklor z każdej strony :)
 Po drodze zrobiliśmy sobie ognisko, które udało się rozpalić mimo, że wszystko było mokre. Do bazy zjechalismy w sumie późno bo jakoś po 16.00. Szybki prysznic i wszyscy  spotkaliśmy się na sali na dole aby świętować urodziny Asi.

Dzień całkiem udany, poznałam nowych ludzi, wysłuchałam niesamowitych historii  i kolejny raz dowiedziałam się, że rowerowanie z sakwami to esencja podróżowania w ogóle :)

Po zjedzeniu torta, było nam mało kręcenia i wybrałam się z Marcinem na krótką przejażdżkę.
Noc przespana wygodnie i ciepło. Rano pobudka i start na kolejną wycieczkę.