Z Patrykiem

Sobota, 9 kwietnia 2016 · dodano: 10.04.2016 | Komentarze 7

Chciałam aby to była wycieczka, potem żeby chociaż przejażdżka, a tak naprawdę wyszedł z tego niezły spacer rowerowy :)
Zapędy kilometrowe  spadały z każdą minutą kręcenia i tak skracaliśmy trasę, że wyszło tylko nieco ponad 20 km  - niemniej jednak było bardzo fajnie.
Jednak aby latem Patryk mógł pokonać zamierzoną trasę będzie musiał zacząć w końcu "poważnie" kręcić.

Jezioro Sudomie
Jezioro Sudomie © emonika
Jezioro Żołnowo
Jezioro Żołnowo © emonika
Patryk w drodze
Patryk w drodze © emonika
Wiosna pełną gębą
Wiosna pełną gębą © emonika

| 18:37 środa, 13 kwietnia 2016 | linkuj Garmin - galeria znana mi i synowi od pewnego czasu :)
rmk - zobaczymy jak młodemu pójdzie na zgrupowaniu kolarskim w maju :)
rmk
| 07:46 środa, 13 kwietnia 2016 | linkuj Dokładnie. Gdy zebrałem ekipę 14 dzieciaków z gimnazjum i zaproponowałem im wycieczkę brzegiem bałtyku, nikt z nich nie przejechał wcześniej więcej niż 40km woerem w ciągu dnia. Ba, niektórzy przejechali może z 5 ;) A gdy po sześciu dniach mieli wykręcone prawie 300km ciągle było im mało. Świetnie się bawiliśmy a kilometry były tylko dodatkiem :)
garmin
| 09:42 wtorek, 12 kwietnia 2016 | linkuj Spróbuj w towarzystwie innych dzieci. Z własnego doświadczenia wiem, że to dla dziecka jest zupełnie inna jazda, tzn. wtedy to nie jest jazda i nie "poważne kręcenie", tylko po prostu zabawa. A kilometry lecą same, niejako przy okazji.
| 05:56 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Wiem że kilometry to nie wszystko, najważniejsze że było fajnie i że jeździmy :)
Jurek57
| 17:58 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj Podoba mi się że o to zabierasz ! :-)
rmk
| 15:34 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj Kilometry to nie wszystko :-)
| 10:28 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj Też fajnie.....