4. Augustów-Kopytkowo-Osowiec

Czwartek, 21 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 2

Rano pojawiamy się w Augustowie jadąc między innymi szlakiem Orła Białego i GV i jeszcze kilkoma innymi.

Zwiedzamy co nieco i lecimy wzdłuż kanału augustowskiego do Goniądza i dalej. Omijamy Kopytkowo i lądujemy w Twierdzy Osowiec - pole namiotowe tam - to jakaś masakra, albo żart. 12 zł, plus 8 zł prysznic, w biurze nikogo nie ma i nie wiadomo kiedy będzie, prysznice zamknięte, zakaz mycia naczyń - o nieeeee.

Pytamy kogoś tam o sklep - najbliższy w wiosce Osowiec. Jedziemy kilka km. Pod sklepem Marcin pyta miejscowych o nocleg  - i to był strzał w dziesiątkę !! Trafiamy do gospodarstwa agro, do Bogusi i Antoniego. To co się działo przez dwa dni wymaga osobnego działu :)  Zapamiętajcie miejscówkę - Osowiec 94. Serdeczni, wspaniali ludzie, na luzie, bez spinania i udawania. Prawdziwi.

Spaliśmy w stuletnim domu, był naprawdę klimat Podlasia na maxa. :)

Zostaliśmy do soboty.

Pędziliśmy krowy, Patryk jeździł traktorem - pomagał na gospodarstwie. Było co robić. Żal było odjeżdżać - no ale w końcu to wyprawa rowerowa a nie stacjonarna.

Augustów
Augustów © emonika
Kanał Augustowski
Kanał Augustowski © emonika
Biebrza
Biebrza © emonika
Cudowne miejsce - polecam  !!!!
Cudowne miejsce - polecam !!!! © emonika
Nauka jazdy
Nauka jazdy © emonika
Nieużywane wejscie dom stuletniego
Nieużywane wejscie dom stuletniego © emonika