7. Kurowo-Tykocin-Jeńki

Poniedziałek, 25 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 10

Kolejny dzień w Kurowie.

Musiałam jechać do Tykocina w "ważnych sprawach" - przy okazji zrobiłam mega zakupy.
Po powrocie sprawdzając Patryka rower - okazało się, że nie ma powietrza w tylnym kole - no cóż....

Po południu, już we dwoje udaliśmy się do Jeniek - małej wioski 6 km od nas - do sklepiku na lody. Posiedziałam z Panami na ławce przysklepowej, wypiliśmy piwo ( tak wypiłam piwo ), porozmawialiśmy sobie o życiu, a jeden z rozmówców polecił nam abyśmy odwiedzili Kiermusy - co nazajutrz żeśmy uczynili.

Powrót  - fajnym wieczorem :)

P.s.
Po wielu rozmowach z Patrykiem, (a mieliśmy czasu dla siebie pod dostatkiem), już wiem, że na tę chwilę to 14 dni wyprawy jest dla niego za wiele. Jesteśmy 9 dzień w drodze - a on zaczyna mówić o powrocie - co notabene zacznie się dziać jutro. No, ale on chce pociągiem..............

Tycoin po raz wtóry
TykocNasz domek :)
Nasz domek :) © emonika

Trzeba naprawiać
Trzeba naprawiać © emonika
Hmmmm. wcale nie jestem taka jak wyglądam
Hmmmm. wcale nie jestem taka jak wyglądam © emonika

michuss
| 19:39 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj No rzeczywiście, niczym w ping pongu lub siatkówce piłeczka pecha przeskakuje z jednej na drugą stronę, ale teraz efektownie wbijasz ją w moje pole :P

Wychodzi na to, że ja mam pecha, bo wybieram się do Wejherowa wraz z "przyległościami". Ale na przyszłość trzymam za słowo :) Udanych wojaży w tej Tucholi i Koronowie!
| 18:25 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj heh - no ja nie wiem kto ma pecha - ja 12.08 - śmigam na południe od Kaszub :)
Tuchola, Koronowo etc :)
michuss
| 15:47 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Masz pecha :P W długi weekend najprawdopodobniej będę na Kaszubach. Jesteśmy w kontakcie ;)
| 13:48 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Michuss - nie ma sprawy - to kiedy? :D
michuss
| 11:25 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Gdybym obiecał, że nie będę Ci patrzał na ręce to może poszłoby? Pozdrowienia ze Sz-na ;)
mors
| 08:11 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj @Michuss: :D
| 07:04 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Tomek - ok, niech będzie jak tak mówisz.

Asia - najważniejsze, aby odpowiednio wypocząć.

Michuss - nie jestem pewna czy poszłoby mi równie szybko ;)
michuss
| 06:54 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Ostatnie zdjęcie super. Taki zapał i pewność w spojrzeniu, że chyba bym Ci swoje kółko oddał do naprawy ;)
| 21:24 czwartek, 4 sierpnia 2016 | linkuj No tak po jakimś czasie wychodzi zmęczenie i ma się dość rowerka....