Po Bydgoszczy, Ostromecko, Fordon

Sobota, 13 sierpnia 2016 · dodano: 17.08.2016 | Komentarze 9

....
  Nie wiem czy ma sens pisać znów to samo... relacja była i szlag jasny k..a mać ją trafił.

W skrócie - rano pogoda nie zachęcała na rower, ubrałam spodenki 3/4. Jednak z biegiem dnia było coraz bardziej gorąco i se z tych 3/4 zrobiłam krótkie gacie.

Pojeździłam po mieście (cudownie było móc znów zobaczyć to miasto) i po okolicznych gminach /wykończy mnie to gminobranie - zwłaszcza że nie uzupełniłam od roku chyba mapy/.  Podobało mi się w Myślęcinku   - bardzo dobra ddrka - (Przemek, który do mnie dołączył i już jest  zarażony cyklozą powiedział mi, że zwykle w tym miejscu jest pełno ludzi i jest dość ławo o wypadki),  jak ja jechałam to minęłam może trzech rolkarzy. Zdążyłam zauważyć, że jest tam nawet dom do góry nogami - ale nie zatrzymywałam się w nim.

Pojechaliśmy do Ostromecka - bardzo mi się podobał Pałac Barokowy
Wracaliśmy przez Fordon - dość zgrabnie się jechało.

Sama Bydgoszcz pod względem rowerowych dróg taka sobie - choć lubię ją za te znaki "nie dotyczy rowerów" :D  Bałam się tramwajów - nigdy nie wiedziałam kiedy z jakiej strony to wyskoczy - być może to dlatego, że rok temu Marcin albo ja o mało co nie wpadł/am pod takiego czerwonego diabła na kołach. A jak widziałam te szyny w asfalcie to  już oczami wyobraźni widziałam jak moje koło tam wpada - a ja lecę, i lecę.
Niemniej jednak - jeszcze wiele przede mną w tym mieście.

Wieczór jak zwykle koncertowy :)

MAPA

Bydgoszcz i ja
Bydgoszcz i ja © emonika
Bydgoszcz
Bydgoszcz © emonika
Ostromecko
Ostromecko © emonika

| 16:21 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj Oelka - masz rację - pisałam nieco z przymrużeniem oka.
Być może wynikał ten mój strach z powodu nie do końca znanych mi przepisów ruchu drogowego jeśli chodzi o tramwaje. :)
oelka
| 15:36 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj Wolę mieć do czynienia z tramwajem niż z samochodem. Tramwaj jedzie tak jak tor prowadzi inaczej nie może, nie odbije nagle w prawo lub w lewo.
Aby się wywrócić na szynie trzeba mieć wąskie szosowe koła i wpasować się w rowek. Równie dobrze można się wyłożyć na podłużnym pęknięciu asfaltu na jezdni.
Mnie się po Bydgoszczy dobrze jeździło, jak miałem okazję kilka lat temu.
| 13:24 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj Wiem, że fajna - i wiem że jeszcze sporo do zobaczenia :)
| 13:19 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj Bydgoszcz jest fajna ... a okolice jeszcze fajniejsze.... My do Myślęcinka nie zdążyliśmy zajechać.....
| 13:12 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj ha - naprawiłam - tzn napisałam - ale to juz nie to samo :)
michuss
| 13:03 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj No to już nieodwołalne. Musisz jechać jeszcze raz, napiszesz nową relację, a przy okazji zrobisz zdjęcie w skróconych gaciach. Same plusy :D
| 12:59 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj ja .. pier... ole!!! zniknęła mi relacja !!!!
| 12:49 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj nosz kurcze nie - nie zrobiłam foty w skróconych gaciach - no masz, no - musze jechać jeszcze raz :D :D

Linoskoczek super :)
michuss
| 12:46 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj Fota już po skróceniu gaci? ;)

Pomysłowy ten linoskoczek, robi wrażenie.