Woziwoda, Tuchola

Poniedziałek, 15 sierpnia 2016 · dodano: 17.08.2016 | Komentarze 2

Miały być kajaki, ale.... kto mnie zna ten wie (chociaż po ostatniej wyprawie, widząc rzekę Czarna Hańcza - baaaaardzo żałowałam, że nie widzę jej z pozycji kajakarza), że trudno mnie załadować w te małe coś, wcisnąć wiosła w dłonie i kazać płynąć.
Natomiast Brda - jest rzeką o dość wartkim nurcie i dużym spadku. Więc jakoś mi przeszła ochota.

Za to wsiadłam na rower.

Marcin się dziwił, że jakoś wolno jadę pod najmniejsze wzniesienie - ale ja naprawdę nie chciałam katować swych mięśni - miało być  odpoczynkowo i tak też było.
Jechaliśmy fajną drogą z Woziwody  poprzez Gołąbek (swego czasu  - kiedyś - miałam tam być na koncercie ) do Tucholi (żałowałam, że jej nie odkryłam jak jechałam tam w piątek). Jednak na powrocie miałam już dość kilometrów i szukałam jak najkrótszej drogi powrotnej.
Być może moja niedyspozycja wynikała z tego, że jeździłam przez  ostanie trzy dni i baaaaaardzo mało spałam i ... coś tam coś tam i w ogóle i ten, no :))))), a może tylko z tego -  jak, w jaki sposób zakończyłam poprzedni wieczór /nie ma się czym chwalić, chciałam tylko się usprawiedliwić/.
W każdym razie udało mi się odkryć nowe trasy i po raz kolejny zobaczyć Tucholę z innej strony.

Podsumowując:
1. wiem, że w okolice Bydgoszczy jeszcze pojadę.
2. wiem, że chcę zobaczyć wszystko od Tucholi, poprzez Koronowo znów, Cekcyn też, czas jeszcze na odwiedziny w Chełmnie i Świeciu.
3. nie wiem co jest  na stronie południowo zachodniej miasta B (tzn wiem ale nie poznałam). - ale też chcę tam być.
4. i chcę być znów w Tortudze i na Placu Teatralnym w Bydgoszczy.
5. no i Toruń, Szubin, Nakło, a może i Solec Kujawski i inne takie fajne.... :)

Zatem.... do zobaczenia :)

Woziwoda
Woziwoda © emonika
W drodze doliną Brdy
W drodze doliną Brdy © emonika
Brda i nieb a kawałek
Brda i nieb a kawałek © emonika