Samotna Wadera

Niedziela, 2 października 2016 · dodano: 03.10.2016 | Komentarze 2

Trudno było wsiąść na rower, mimo, że on to dla mnie jak powietrze jest.
Trudno było też wybrać drogę, taką abym była zawsze blisko " w razie czego ".
Serce mówiło: "zrób tę pętelkę wkoło jeziora - tak na pożegnanie", .... ale rozum mówił swoje: " nie jedź, bo aby nie było tak, że to będzie pożegnanie na zawsze".
I na rozstaju dróg, skręciłam prosto na Wdzydze, a nie na Czarlinę i dalej.

Nie mam jeszcze pełnej diagnozy, ale już wiem, że harpagany i długie rajdy odeszły w zapomnienie. Kto mnie zna, ten wie co to dla mnie znaczy.
Wiem, że ludzie mają gorzej i są na świecie większe tragedie - ale ta moja, jest dla mnie właśnie tą największą właśnie. Co będzie dalej? Czas pokaże.

Tymczasem trafiłam do Wdzydz - moich ukochanych, marzyłam aby posiedzieć w ciszy nad jeziorem, ale jak na złość przyjechał autobus dzieciaków, które włażąc na te wieże darły się jak wściekłe! Niewiele brakowało, abym zareagowała krótkim "zamknij mordę jedno z drugim"  - ale się opamiętałam. W końcu poszli sobie, uffffff jaka ulga dla uszu.

Październikowe Wdzydze, w takiej pogodzie  są wspaniałe :)