Wdzydze Kiszewskie po raz pierwszy :D

Sobota, 6 maja 2017 · dodano: 07.05.2017 | Komentarze 0

Po sobotniej wycieczce, powrocie do domu, zasnęliśmy jak susły. Rano zamiast wstać wcześnie i o 9.00 być już na rowerze, to o 10.00 jeszcze w łóżkach byliśmy. Ale co tam :D

Śniadanko, migiem przebrani i już jedziemy. Baaardzo powoli się rozkręcaliśmy. Dokąd by tu jechać? Wdzydze K. - na lody. Trasą mieszaną, i asfalt, i płyty, i fajny szuter i błoto. Wdzydze jeszcze "śpiące" - o dziwo o tej porze. Przy Tawernie, sprzątanie, porządki etc. Ludzie jednak pomykali to tu to tam, na jeziorze kilka żaglówek. Miło było móc znów posiedzieć na naszej ławce :)

Zrezygnowaliśmy z konsumpcji lodów w Tawernie, za to wpadłam na pomysł aby podjechać do nowootwartej w mieście Lodziarni Willisch. W drodze powrotnej spotkaliśmy kilkoro rowerzystów jak i małe grupy bikerów z przyczepkami. Było wyjątkowo ciepło tego dnia. Pierwszy raz w krótkich gaciach ! - a nie.. nie, pomyliłam się 1-3 kwietnia było równie gorący :)

Co do lodów... to hm - d...y nie urywa. Wolę te nasze kościerskie z jednej budki:) Ale to tylko moje zdanie.

Po lodach zrobiliśmy zakupy, Patryk wyczyścił grilla i przygotowaliśmy "obiad grillowy".

Kolejny wspaniały dzień.

Dziś jak to piszę - a jest niedziela południe - leje kurcze od rana... i jest zimno. I nie pojeździmy.

Tczew we Wdzydzach - tak może być
Tczew we Wdzydzach - tak może być © emonika
Widok na j. Wdzydze, z punktu przy Tawernie
Widok na j. Wdzydze, z punktu przy Tawernie © emonika
Zakończenie wycieczki w nowootwartej lodziarni
Zakończenie wycieczki w nowootwartej lodziarni © emonika