Gdańsk i BANAU !!

Niedziela, 11 czerwca 2017 · dodano: 15.06.2017 | Komentarze 0

Wstając rano z łóżka nie miałam pojęcia jaki to będzie wspaniały dzień !

Około południa postanowiłam, że jednak pojadę na Orunię i spotkam się z zaprzyjaźnionym zespołem Banau. Nie miałam siły na kręcenie na rowerze przez 3h, dlatego wsiadłam w pociąg. Stacją końcową dla mnie była Strzyża - zjechałam do ul. Grunwaldzkiej i wpadłam prosto na rowerzystów z Tczewa !!! Cóż za miłe spotkanie! Wspólnie przejechaliśmy kilka km. Po rozstaniu zatrzymałam się nad kanałem Raduni i sobie posiedziałam na ławce -  i cóż widzę ? Kolejną ekipę z Tczewa - chwilę pogawędziliśmy i pojechali w swoją stronę. Po kilku chwilach nadjechał kolejny rowerzysta z Tczewa - Marek. Nic dodać nic ująć - cudowne niespodzianki :)

Rowerzyści wracali z Wielkiego Przejazdu Rowerowego - dlatego ich tylu spotkałam.

Potem czmychnęłam do Parku Schopenhuera, gdzie już rozstawiał się zespół B. Po spotkaniu z ekipą i znajomymi czas był wracać do domu.

Super dzień !!!

Mało nie wpadłam im pod koła - niespodziewane spotkanie w Gdańsku