Zalew Siemianówka - Białowieża, dzień 3.

Poniedziałek, 24 lipca 2017 · dodano: 16.08.2017 | Komentarze 4

Tak jak wspominałam – spało mi się rewelacyjnie. Wstałam jak już Patryk gotował żurek pod czujnym okiem poznanych rowerzystów – szkolił się :D

Niespiesznie zebraliśmy się w końcu z całym bałaganem i wyjechaliśmy na trasę – kierunek Stary Dwór nad zalewem – tak tylko aby zajrzeć na pole namiotowe, które jeszcze wczoraj było naszym celem. Ładne, czyste, wiaty, miejsca na ognisko, płatne – ale nie żałuję, że zostaliśmy w Rybakach.

Poniedziałek to wędrówka przez Puszczę Białowieską..... smutno było patrzeć jak mija nas co chwila ciężki sprzęt nie rzadziej niż rowerzyści na szlaku, a na drodze leżą ścięte drzewa.
Blisko Białowieży odwiedziliśmy Zamknięty Rezerwat Żubra – nie tego się spodziewałam. Jak ZOO. Nie podobało mi się. Ale fajnie, że tuż przed wejściem spotkaliśmy “naszych znajomych” z Krynek – małżeństwo z Trójmiasta. Wspólnie zwiedziliśmy rezerwat. Czas minął bardzo sympatycznie.

Nasz nocleg to Bierozka, 20 zł/os. No cóż.
Patryk postnowił ugotować kolację: żurek ! Mniam :)

Zasnąć nie pozwalały świerszcze, które tak napierdzielały, że szok. Ale nie to było najgorsze.... Nie rozumiem... jak można jechać na camping z noworodkiem !!! To dziecko było jeszcze czerwone od porodu !!! I płakało non stop, na przemian raz świerszcze, raz noworodek .... ehhh.

Taki urok pola namiotowego.

Mapa poglądowa trasy na dole, pod zdjęciami.

Kraina Żubrów

Studnia w lesie, kierunek Białowieża © emonika

Żuberki w rezerwacie
Żuberki w rezerwacie © emonika
Żurek w wykonaniu mego syna
Żurek w wykonaniu mego syna © emonikaApartamenty Bierozka, Białowieża
Apartamenty Bierozka, Białowieża © emonika
MAPA TRASY

| 06:32 piątek, 18 sierpnia 2017 | linkuj Panther - dziękuję za podzielenie się z nami informacją. Ale zdania nie zmieniam. A wiedzę posiadam. :)
panther
| 20:38 czwartek, 17 sierpnia 2017 | linkuj @emonika, Nefre
Dziewczyny troszkę wyluzujcie...
Gdy do skrzynki ze zdrowymi jabłkami włożysz zepsute, to czy ono stanie się zdrowe, czy może jednak reszta jabłek zacznie się psuć ? Odpowiedź jest prosta...prawda ?
Dziwi mnie, że ludzie tak często nie znając tematu z taką łatwością wypowiadają się.

Trafiłem na artykuł, którego bohaterem był sławny kornik, tak przez "ekologów" obecnie broniony.
Rzecz miała miejsce w Niemczech, w Bawarii. Tamtejsze władze widząc postępującą degradacje drzewostanu przez tego "sympatycznego robaczka" nie wahały się rozpocząć wycinki. Zrobiły to miedzy innymi dlatego, aby uniknąć procesów sądowych od innych niż państwo niemieckie właścicieli lasów (prywaciarzy)
Dzięki temu, władze uniknęły wypłaty odszkodowań, jak również w dużej mierze zapobiegły katastrofie ekologicznej.

Lecz w Polsce łatwiej jest zepchnąć winę na czyjąś głupotę, nigdy nie na swoją...niewiedzę.
Pozdrawiam serdecznie
| 19:42 środa, 16 sierpnia 2017 | linkuj Dokladnie. Głupota rzadzacych.
A płacz dziecka był uciazliwy chyba dla wszystkich tam
| 14:43 środa, 16 sierpnia 2017 | linkuj Też nie lubię oglądać zwierząt w niewoli.... a puszcza no cóż takich mamy rządzących głupoli...., tylko ciekawe że kornika nie ma w części białoruskiej...:))) Co do podróżowania z maluchami to masz rację.... inaczej cykady są do przyjęcia..., ale płacz dziecka też by mnie denerwował....