Pojezierze Brodnickie, Bachotek.

Środa, 16 sierpnia 2017 · dodano: 20.08.2017 | Komentarze 0

Nie często nam się zdarza jeździć razem na rowerze (co kiedyś było czymś zupełnie odwrotnym), dlatego mimo niepewnej pogody zabraliśmy rowerki ze sobą na Pojezierze Brodnickie.

Jak tylko wyjechaliśmy z campingu zaczął padać deszcz, ale nie było zimno. Udaliśmy się wzdłuż jeziora w kierunku Zbiczna. Odwiedzałam te rejony dwa lata temu, bardzo mi się podobało - dlatego wróciłam  z Marcinem. Im bliżej Brodnicy tym ładniejsza pogoda się robiła.
Zwiedziliśmy co nieco - nie sposób zobaczyć wszystko w kilka godzin. Najbardziej mnie urzekła wystawa fotograficzna w Muzeum - ale jak zwykle nie zanotowałam czyja to wystawa etc. No trudno.

Wracając - zabłądziliśmy !!!! Haha. Harpagany i drogę zgubili.
Dzień zaliczam jak najbardziej do tych pozytywnie nastrajających.

Jezioro Bahotek
Jezioro Bahotek © emonika
Okolice Zbiczna
Okolice Zbiczna © emonikaBrodnicki rynek i ja
Brodnicki rynek i ja © emonikaBrodnica
Brodnica © emonikaWejście na Wieżę
Wejście na Wieżę © emonika
Wieża zamku Brodnica
Wieża zamku Brodnica © emonika
Fontanna  w Brodnicy
Fontanna w Brodnicy © emonikaNnie wiem czy potrzebny jest tu komentarz
Nnie wiem czy potrzebny jest tu komentarz © emonika