Do Chmielna we dwoje.

Sobota, 26 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 1

Po miłym wieczorze piątkowym, w sobotni poranek postanowiliśmy pojechać do Chmielna (tylko na chwilę), do znajomych.
Tak... na chwilę. Wróciliśmy już jak było ciemno - a latarek nie mieliśmy ze sobą. Niemniej jednak  - wszystko skończyło się dobrze.

Dawno mnie nie było w tych rejonach Kaszub - a już zwłaszcza dawno nie było mnie tu razem z Marcinem.
Z Kościerzyny pojechaliśmy przez Strzelnicę, potem na Częstkowo i polną drogą do Stężycy, a tam szosą na Zgorzałe i na Przewóz.
Co nas mocno i najbardziej zaskoczyło ? Mega, wypasione, piękne, jeszcze gorące asfaltowe drogi rowerowe w gminie Stężyca !!!
Jak się chce to można, a jak się nie chce (gmina Kościerzyna) to nic się nie zrobi. ehhh
Odcinek Przewóz -  Chmielno przez Sznurki i Lampę - od lat jest przepięknym miejscem z cudownymi krajobrazami - taka esencja Szwajcarii Kaszubskiej. ehh pięknie było.

Do celu dojechaliśmy już o 11.00 - mieliśmy załatwić sprawę i wracać, miało nam to zająć godzinę dwie. Finał taki, że wyjechaliśmy od znajomych o... 18.00.....
Ale jak już wspomniałam - nie było żadnych przykrych niespodzianek.

Takich dni poproszę więcej.

Gmina STężyca i piękne nowe drogi dla rowerów
Gmina STężyca i piękne nowe drogi dla rowerów © emonikaWspaniała droga rowerowa w gminie Stężyca