Inspekcja kościerskiej obwodnicy

Wtorek, 12 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 2

_________________________________________________________________
Wiem, że zdjęcia są do d...
Ale mówi się trudno ( i się kupuje "lustrzankępięciokilową" ) - taki żarcik mały.

W końcu nadeszła moja kolej (nie żeby była jakaś tam kolejka) na objazd naszej wspaniałej, cudownej, wyczekanej, wymarzonej (?) obwodnicy miasta Kościerzyna. Długość 7.6 km., cztery węzły: Kościerzyna Zachód, Kościerzyna Południe, Kościerzyna Wschód oraz Wieżyca.
Wszystko ładnie pięknie. Tylko, że jak zawsze pojawia się albo słowo "prawie", albo jakieś "ale". Poczytajcie artykuł w linku, albo przyjedźcie tutaj jako kierowca i jako rowerzysta. Bo właśnie druga sprawa to ddr..... Wspaniałe. Z "czerwonego asfaltu". Tyle, że jedyny zachowany ciąg jest na ul. Leśnej. Wierzę, że z biegiem upływającego czasu uda się połączyć wszystkie nitki.

Podsumowując - inwestorzy dostali zgodę na użytkowanie obwodnicy, ALE NIE - NIE ODDALI NAM JEJ DO UŻYTKU BO MUSZĄ JĄ NAPRAWIĆ Z POWODU PONADNORMATYWNYCH OPADÓW DESZCZU........

"Rence opadajo"....

;)

Kościerska obwodnica w budowie, prawie oddana
Kościerska obwodnica w budowie, prawie oddana © emonika
Kościerska obwodnica w budowie
Kościerska obwodnica w budowie © emonika
Kościerska obwodnica w budowie © emonikaKościerska obwodnica w budowie

| 15:34 środa, 13 września 2017 | linkuj Paprykarz.... jeżdżę po Polsce jako kierowca i jako rowerzystka rzecz jasna. Mój mąż jest zawodowym kierowcą - tego co się dzieje w Kościerzynie - nie ma w żadnym innym mieście Europy :(
Obawiam się tylko, że korki nie znikną..... Ogrom tychże powodują sami mieszkańcy, którzy nie mają pojęcia jak się poruszać na (niestety?) wszechobecnych rondach w mieście. Poza tym przejścia dla pieszych w miejscach newralgicznych (np. ul. Wojska Polskiego na wysokości "galerii Wybickiego") robią "swoje". ehhh.
Staram się być dobrej myśli.
Pozdrawiam.
paprykarz1983
| 15:24 środa, 13 września 2017 | linkuj W tym roku bylem po raz pierwszy i drugi w zyciu w Koscierzynie. Jechalem nad morze i z morza i w Koscierzynie byly najwieksze korki. Wspolczuje mieszkancom ktorzy mieli te korki codziennie. Moze obwodnica pomoze :)