Rajd "Ziemniakowy" z AGR Tczew

Wtorek, 26 września 2017 · dodano: 29.09.2017 | Komentarze 0

Wspaniały dzień spędzony z zakręconymi rowerzystami. Pojechaliśmy we troje - Jacek, Patryk i ja do Tczewa. Na "starcie" zjawiło się 18 osób ! I rozpoczął się nasz Rajd Ziemniakowy :)

Pojechaliśmy najpierw do Malborka, a potem do Miłoradza do Dawnej Wozowni, gdzie właściciele przygotowali dla nas suto zastawiony stół biesiadny :)  Dawno nie bawiłam się tak dobrze na rajdzie, oj ale nie wcale nie tak dawno -  - był przecież rajd na g.Siemierzycką.

W Dawnej Wozowni był malutki kotecek.... ale nie mogłam go zabrać. Był cudaśny !
Za to dzięki Pani Kasi - udało mi przywieźć do domu Rubina - ostatnie zdjęcie. Oczywiście nie wpakowałam go do sakwy - tylko na rowerach wróciliśmy do Tczewa, a stamtąd autem podjechałam do Miłoradza i zaadoptowałam Rubina, którego Marcin zdążył przechrzcić na Horatio - na cześć mojego ulubionego bohatera serialu CSI :D

Wróciliśmy późno do domu - ale było warto. Wspaniały dzień. A dziś nasz rudzielec jest o wiele spokojniejszy i razem z Dolores jakoś próbują się dogadać.  :)

Malbork i fotka grupowa
Malbork i fotka grupowa © - fotografia Jacka.
Malbork, dalej do Miłoradza

Uczestnicy rajdu przy stole biesiadnym w Dawnej Wozowni © emonika
Dawna Wozownia i mój synek
Dawna Wozownia i mój synek "mały" Patryk © emonika
Patryk równie zachwycony jak i ja tym koteckiem
Patryk równie zachwycony jak i ja tym koteckiem © emonika
A to,, kotecek, którego nie mogłam niestety zabrać do domu
A to,, kotecek, którego nie mogłam niestety zabrać do domu © emonika

Gwiazda wieczoru, chciałoby się rzec - ziemniak !
Gwiazda wieczoru, chciałoby się rzec - ziemniak ! © emonika
A to Rubin vel Horatio :)