Wyspa Sobieszewska

Niedziela, 3 czerwca 2018 · dodano: 18.06.2018 | Komentarze 2

Weekend na Wyspie Sobieszewskiej nieplanowany w ogóle, decyzja zapadła z chwili na chwilę.
Syn Patryk postanowił jechać ze mną. Zrezygnowaliśmy z dojazdu na kołach do celu, ponieważ chciałam zrobić jeszcze małe zakupy w Decathlonie. Na plażę w Sobieszewie dotarliśmy popołudniu, gdzie byli już nasi rowerzyści z AGR Tczew.  Po kilkugodzinnym relaksie udaliśmy się do pobliskiego OW Orlinek rozbić namioty. (na noc zostaliśmy tylko my i Asia z mężem). Chciałam zaznaczyć, że warunki sanitarne idealne, nie były dodatkowo płatne, niemniej jednak opłaty za pobyt nie zależą do najtańszych  - za siebie i syna oraz dwa namioty małe zapłaciłam 56 zł.

Drugi dzień to również wylegiwanie się na plaży, ale najbardziej zapamiętałam koszmarny powrót do domu w ponad 30 stopniowym upale, bez skrawka cienia i bez swobodnego dostępu do wody (sklepy pozamykane).
Jakoś to przeżyliśmy, ale było to najgorsze 80 km w moim życiu.

Podsumowując  - dziękuję Asi i Wiechowi za wspaniale spędzony czas, oby więcej tak spontanicznych weekendów.

p.s. materac do spania spełnił moje oczekiwania :)

Podróż pociągiem - brak czasu nas do tego zmusił
Podróż pociągiem - brak czasu nas do tego zmusił © emonika
Obiad w Gdańsku
Obiad w Gdańsku © emonika
Nowy zakup, materacyk z deca.
Nowy zakup, materacyk z deca. © emonika
U celu - Wyspa Sobieszewska
U celu - Wyspa Sobieszewska © emonika
Nasz obóz OW Orlinek
Nasz obóz OW Orlinek © emonika
Nasza jadalnia, salon i kuchnia
Nasza jadalnia, salon i kuchnia © emonika