II Tczewski Rajd na Piątkę - dzień trzeci.

Wtorek, 19 czerwca 2018 · dodano: 19.06.2018 | Komentarze 3

Trzeci dzień wspaniałego rajdu minął bardzo szybko.
Pogoda tym razem nie była idealna dla rowerzystów - bardzo upalnie było od samego rana.
W związku z tym, że nie wszyscy wracali do Tczewa - oficjalne zakończenie rajdu nastąpiło w Sobieszewie w rezerwacie Ptasi Raj. Zanim tam dotarliśmy przeprawiliśmy się promem Mikoszewo - Świbno, a potem pojechaliśmy zobaczyć Wieżę Ciśnień "Kazimierz". Warto tam zajrzeć - umówić się trzeba wcześniej na zwiedzanie.

Podczas zakończenia zostały wręczone medale okolicznościowe, jak i nagrody na sobotni konkurs karaoke :) Marcin zajął trzecie miejsce w duecie z Krzyśkiem.
Trudno podsumować jednym zdaniem te trzy dni. Było naprawdę bardzo wesoło, rowerowo, spontanicznie czasami. Jazda była lekka i przyjemna. Wieczorne bankiety baaaardzo taneczne.
Cieszę się, że Marcin był tam z nami, mimo, że nie rowerowo.

Dziękuję z całego serca za możliwość udziału w tym rajdzie. Dziękuję Damianowi i jego żonie Alicji.  Spędziłam wspaniałe trzy dni. Mam nadzieję, że Marcin choć trochę pomógł Alicji w ogarnięciu tych wszystkich obowiązków.

Pozdrawiam wszystkich uczestników  i nie tylko. Liczę na kolejny rajd za rok :)

Mikoszewo, przed przeprawą
Prom Mikoszewo-Świbno
Prom Mikoszewo-Świbno © emonika

Ja i wieża ciśnień.
Ja i wieża ciśnień. © emonika
Widoczek z wieży

Piękne widoki
Piękne widoki © emonika
Pogoda dopisała, ładne widoki
Pogoda dopisała, ładne widoki © emonika