Po śledzie i inne takie "grudniowe" sprawy

Sobota, 29 grudnia 2018 · dodano: 09.01.2019 | Komentarze 0

Dużo można napisać, ale mało się jeździ. Łatwiej przychodzi to pierwsze ostatnimi czasy.

Ot,  taka bolączka moja.

Niemniej jednak jeździłam, głównie po małe sprawunki tu i tam, a raz się zdarzył wyjazd baardzo krótki gdy mój mąż wspaniały wpadł w szpony Texas Pubu i swoich kompanów - na zdrowie ! :)
Innym razem tuż przed Sylwestrem śmignełam na mojej Lady po ulubione śledzie z żurawiną - trudno przewieźć je w torbie na kierownicy, ale dałam radę.

Czuję niedosyt  - jeśli chodzi o jazdę na rowerze.. Ale to tylko moja wina. Osobista taka.
I tak jest lepiej  niż bywało w ostatnich latach czasami. Różne rzeczy potrafią się przypałętać człowiekowi w najmniej spodziewanym momencie, ale sztuką jest to pokonać, ogarnąć, uporządkować.
Można wszystko zdziałać jak się ma wokół siebie odpowiednich ludzi.
Ja takich mam.

Zajebistą miałam "pasterkę" w tym roku ! Ale nie będę polecać, bo za dużo was tam się najdzie za rok.
Zajebisty był również Sylwester spędzony z mężem i dziećmi  - tak ! moi nastoletni /jeden pełnoletni nawet/ synowie spędzili z nami ten wieczór.
Pożegnaliśmy stary rok, a powitaliśmy nowy rok w towarzystwie wspaniałych ludzi, rowerzystów Kamili i Arka  i ich znajomch.
Życzyć sobie chcę tylko tego aby nie było nigdy gorzej. Tylko lepiej - i tak będzie !

Pozdrawiam zaglądających tutaj - do zobaczenia na szlakach rowerowych i nie tylko ! :)

Przygotowania do Sylwestra chyba to były.
Przygotowania do Sylwestra chyba to były. © emonika
Kotełki czuły zwiastowanie zostania samotnie w chacie
Kotełki czuły zwiastowanie zostania samotnie w chacie © emonika
Prezent styczniowy dla pewnego rowerzysty
Prezent styczniowy dla pewnego rowerzysty Tomka RamzezX © emonika
Przygotowania chyba do Wigili, albo pasterki :D
Przygotowania chyba do Wigili, albo pasterki :D © emonika
To raczej na Wigilię - tak mi się zdaje - tak jakoś między rowerowaniem zrobiłam :) © emonika
ot i finał taki - piekne święta, cudna
ot i finał taki - piekne święta, cudna "pasterka" w Texas Pub ! © emonika
i to ostatnie godziny roku 2018 nad morzem - pięęęęęknie !