Jezioro Wdzydze zamiast Kaszubskiej Rundy

Sobota, 15 czerwca 2019 · dodano: 16.06.2019 | Komentarze 3

W piękny, sobotni ranek, z kościerskiego rynku wyruszyła zajebista, dwunastoosobowa ekipa rowerowa -  na podbój kaszubskich dróżek.  Tym razem wybraliśmy się na południe od Kościerzyny. Pogoda nam dopisała, żadna burza nas nie dopadła. I przede wszystkim nie było tych "szalonych"  upałów afrykańskich. Pierwsza duuża przerwa była po ok 28 km w Przytarni - gdzie chętni wskakiwali do jeziora. Było fantastycznie, spokojnie, lajtowo. W Borsku kolejna przerwa na kąpiel. Dalej pomknęliśmy w kierunku półwyspu Niwka - jest to końcowa, wydłużona część większego półwyspu Zabrody - który okazał się terem prywatnym i przyjechało tam akurat dwóch takich grubasów i komentowali naszą obecność tam jak ostatni debile. Szkoda gadać. Niemniej jednak nie popsuło to nam humorów. Jednak droga z półwyspu do Olpucha  - wykończyła mnie - nogi działały, wydolność też - ale po tych wertepach to myślałam, że moje nerki są raz w d... a raz tam gdzie płuca - masakra. Marzyłam o asfalcie. W Olpuchu zjedliśmy smaczny obiad. Stamtąd asfaltem do Wdzydz, gdzie również zrobilismy przerwę pod wieżą. Po leniuchowaniu na plaży udaliśmy się bezpośrednio do Kościerzyny.
Bardzo udany dzień, rower, słońce, jeziora no i wspaniała ekia rowerowa.
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przyjechali na to kaszubskie szwendanie się  - do zobaczenia !

Mała galeria zdjęć

Kościerski rynek - przed startem
Kościerski rynek - przed startem © emonika
Nad rzeką Wda
Nad rzeką Wda © emonika
Zielonym szlakiem rowerowym do Wdzydz
Zielonym szlakiem rowerowym do Wdzydz © emonika
Wdzydze tucholskie  i punkt widokowy
Wdzydze tucholskie i punkt widokowy © emonika
na platformie widokowej wdzydze t.
na platformie widokowej wdzydze t. © emonika
przy wdzydzkiej tawernie i wieży
przy wdzydzkiej tawernie i wieży © emonika