Swoboda/Augustów - Goniądz

Środa, 25 sierpnia 2021 · dodano: 31.08.2021 | Komentarze 0

Kolejny dzień jazdy - też na spokojnie, lajtowo, ale mi jechało się coś nie za bardzo - przeziębiłam się na całego. Pogoda ok, nie padało, z rana trochę chłodniej, ale potem znów robiło się coraz ładniej . Biebrzański Park Narodowy urzeka jak zwykle -  spokój, cisza, uwielbiam. Ostatnie kilometry  do Goniądza szło mi jak krew z nosa - no masakra.
Nocleg u Sośniaków a jakże - tym razem w szałasie, zamiast w namiotach - koszt takiego luksusu to... 30 zł osoba. Za nocleg  w namiocie 20 zł. Do tego łazienka jak w domu, kuchnia z wyposażeniem, lodówka, stoły, ławy - to są rzeczy ważne dla rowerzysty w trasie. Ponownie zostaliśmy dwie nocki na tej samej miejscówce. Kamilla i Jurek pojechali drugiego dnia w okolice Twierdzy Osowiec - ja jednak zostałam aby się nieco podkurować i odpocząć. Arek też został w "bazie". :)
Popołudniem, zrobiło się mega zamieszanie na naszym agro i wszyscy polecieli na wieżę obserwacyjną. Okazało się, że po drugiej stronie brzegu Biebrzy pod lasem, zauważono dorosłego łosia. Udało mi się go zobaczyć przez lornetkę :)