Wyprawka po rusku dzień 5.

Środa, 8 września 2021 · dodano: 10.10.2021 | Komentarze 0

Doprawdy nie pamiętam tak pięknego września. Przemierzając Warmię i Mazury, słońce towarzyszyło nam od wschodu do zachodu, a kraina jezior pięknie wyglądała w jego blasku o każdej porze dnia. Zdjęcia nie oddają nigdy tego jak było w rzeczywistości - a szkoda. Tam trzeba po prostu być.  Tego dnia jechało mi się o wiele lepiej niż w dniach poprzednich, a wspaniałe widoki, które ukazywały się za każdym zakrętem czy wzniesienie dodawały skrzydeł.
Mrągowo minęliśmy po jego północnej stronie,  a Giżycko od strony południowej, w miejscowości Ryn zjedliśmy obiad (oczywiście były pierogi ruskie) i udaliśmy się do Starych Juch, gdzie czekał na nas domek, w którym spaliśmy w roku poprzednim. Cena z 250 zł wzrosła do 400 .. no cóż...
Po zakupach w okolicznym sklepie udaliśmy się na miejsce. Chłopaki oglądali mecz ,a ja odpoczywałam. Dość szybko zasnęłam. O ruskach znów nie opowiadaliśmy ;) Albo ja nie pamiętam ;)