Pragnę wiooosnyyyy !!!!!!!

Sobota, 13 lutego 2010 · dodano: 13.02.2010 | Komentarze 7

Nie wiem ile jeszcze wytrzymam ... Nie chcę tej zimy już.. Miałam dziś tyle "wywrotek" ile nie nazbierałam w ciągu całego minionego sezonu ;)
Pojechałam na moją ulubioną trasę - ale ze względu na ten wstrętny śnieg nie byłam w stanie przebrnąć dalej...

Zima 2010 okolice Kościerzyny © emo

..wypadki "chodzą" po ludziach ... ;)

siwy-zgr
| 12:24 niedziela, 14 lutego 2010 | linkuj Nie dziwię Ci się. Wczoraj też nie byłem w stanie pojechać moją ulubioną traską w leśnym zagajniku bo ludzie nie zdążyli jej jeszcze udeptać ;) W związku z tym musiałem odpuścić i wrócić do domu.
PS.Adas - racja. Tyle tego śniegu napadało, że zanim to wszystko wyschnie...Chyba prędzej szosę kupię niż wjadę do lasu żeby taplać się w błocie po osie... :)
Winq
| 02:05 niedziela, 14 lutego 2010 | linkuj Oj...
Biedactwo się poobijało.
Nie martw się. Całe chordy rowerowców tylko czekają na wiosenną aurę, suche trasy, słońce na twarzy i wiatr hulający pod kaskiem.
Tymczasem mamy to co mamy. Byle w marcu już było dobrze. Bo do końca lutego to chyba przeżyjemy.

Ps. Popieram adoratora ;p
azbest87
| 21:18 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj Ja też tylko wypatruję końca zimy, a śnieg który zaczął dzisiaj padać za oknem tylko potrafi dobić..
Pozdro!
adas172002
| 20:45 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj jest takie fajne angielskie przysłowie be careful what you wish for - przyjdzie wiosna, mróz puści i wtedy na pewno nie wjedziemy do lasu póki jako-tako nie obeschnie ten cały śnieg lód i woda
Darecki
| 19:48 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj Wieść gminna niesie, że zima w Kościerzynie jeszcze trochę pogości :-)
Zetinho
| 17:46 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj I jak narazie końca zimy nie widać..;)