Skandia Maraton Olsztyn

Niedziela, 13 czerwca 2010 · dodano: 15.06.2010 | Komentarze 6

Kolejna edycja maratonu Skandia za mną.
Nadal kontynuuję starty na dyst. mini.
Olsztyn przywitał nas pochmurnym niebem, ale nie padało i nie było przeraźliwie zimno.
Niewiem jak w innych sektorach - ale w moim to była jakaś totalna pomyłka. Ktoś kto powinien stać przy bramce wejściowej (sędzia?) stanął sobie tuż przy szarfie w pierwszej lini i potem się wściekał, że ludzie wchodzą jak chcą i nie może sprawdzić numerów - jedna wielka porażka.
Na trasie sporo błota - szczerze mówiąc nie sądziłam, że będę taka czarna :)
Jechało mi się fajnie i przyjemnie - oczywiście jazda na maxa bo to zaledwie niecałe 30 km. Raz tylko straciłam kontrolę nad rowerem - ale udało mi się nie fiknąć koziołka :)
Efekt:
szósta na sześdziesiąt parę kobiet.
122 na 304 zawodników.
II miejsce w K3.
I tym samym wskoczyłam na pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej.
Jeśli pojadę na kolejne edycje to być może uda mi się to utrzymać.