Kwiat paproci z Red Bullem w Sopocie

Środa, 23 czerwca 2010 · dodano: 25.06.2010 | Komentarze 4

Start o zachodzie słońca - meta o wschodzie słońca - i to wszystko tuż przy plaży, na wspałaniałych klifach.
Początek to runda honorowa przez miasto - potem start ostry - czas wyścigu znany - dystans - zależy tylko od nas :)
Trasa wspaniała - było na niej wszystko co trzeba - asfaltowa ścieżka, plaża, bardzo strome podjazdy, bardzo wąskie single tuż nad urwiskiem, szybkie zjazdy - i to wszystko przy sztucznym oświetleniu naszych czołówek. Wrażenia niesamowite. Zwłaszcza ten przepiękny wschód słońca nad morzem obserwowany z klifu.
Wydawało by się, że przy ponad 200 zawodnikach na 8 km pętli będzie dosyć ciasno - ale nie. Jechało się naprawdę dobrze (przynajmniej mi). Zmęczenie pojawiło się w drodze powrotnej do domu - ale to już inna historia.
Czekam na kolejną taką imprezę.
Mimo iż nie znalazłam legendarnego kwiatu - podejmę za rok znowu to wyzwanie...

Kategoria Zawody

CheEvara
| 17:20 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Zajrzyj na swój FB, a zobaczysz, że na starcie stałyśmy obok siebie :D
Znalazłam też foty, na których złapałam i Faścika:)
| 10:38 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj Jak nic się nie zmieni - to tak - w niedzielę startuję na skandii :)
Mam nadzieję, że nie będzie ze mną gorzej niż w Bielawie :)
Pozdr.
marchos
| 16:21 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Gratuluję przede wszystkim świetnego miejsca zespołowego. Szacuneczek. Piękny dystans. Zazdrościłem Wam jak oglądałem transmisję w necie. Wprawdzie nie jestem milośnikiem wyścigów MTB, ale na ten (ze względu na niesamowity klimat) muszę się wybrać w przyszłym roku, tak chociażby żeby zobaczyć jak to jest. Jeszcze raz gratuluję.
W niedzielę pewnie startujesz w Skandii w Sopocie? Będę trzymał kciuki za pierwsze miejsce :-) (mam nadzieję że pędzel mi nie wypadnie przez to z ręki :-) jak będę malował ściany) Pozdrower
| 07:08 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Marchos - jeżeli ta impreza będzie za rok - nie możesz jej odpuścić - tam po prostu trzeba być :)
Niesamowite wrażenia i nowe doświadczenie.