Ostrzyce, Wieżyca...

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 22.07.2010 | Komentarze 3

..i cała reszta wokoło. Po 7 dniowej przerwie wsiadłam w końcu na rower.
Nie był to trening - raczej mały rajd po znanych (jak się potem okazało niezupełnie znanych) okolicach.
Było bardzo przyjemnie i odprężająco.
Wyjechałam z Kościerzyny szosą na Gdańsk, minęłam Kaliska i Kłobuczyno, po czym skręciłam w lewo tuż za znakiem "dom do góry nogami" i tym samym znalazłam się w Szymbarku. Szybkie zakupy (miałam jeden bidon tylko) i dalej w drogę w kierunku Ostrzyc.
Tam wjechałam na punkt widokowy "Jastrzębia Góra" - gdzie rozciągały się wspaniale widoki m.in. na jezioro. Kolejny podjazd to tzw "Złota Góra" na trasie Kartuzy Brodnica Górna. Powrót trochę lżejszy - bo z górki :)
W wiosce ponownie zakupy i udałam się w wyczerpujący (?) wjazd na Wieżycę.
Po drodze od przystanku autobusowego na pierwszym łuku szosy zjechałam z niej w las i tym samym skróciłam drogę o całą szosową serpentynę, tyle że ten podjazd czymś podobnym do drogi leśnej nieźle dał mi w kość - bardzo trudny technicznie kilometrowy odcinek zmusił mnie do chwilowego złapania oddechu tuż przy wyjeździe na szosę. Ale było bardzo fajnie, kolejnym razem z pewnością to powtórzę.
Zjazd z Wieżycy - czysta przyjemność - no może oprócz tych kilku ludzi co się "plątało" pod kołami :)
Powrót do domu - również szosą - Kłobuczyno - Kaliska - Kościerzyna.

Dzień zaliczam do bardzo, bardzo udanych - pomimo tego incydentu z samochodem, który o mały włos by mnie nie rozjechał na amen.

Ostrzyce - punkt widokowy lipiec 2010 © emo

Punkt widokowy "Jastrzębia Góra" w Ostrzycach © emo

Widok na jezioro w Ostrzycach na Kaszubach © emo

Widok ze Złotej Góry na Kaszubach... daleko na horyzoncie wieża widokowa na Wieżycy © emo

Ślady hamowania auta tuż za moim rowerkiem.. no i za mną... © emo