FINAŁ SkandiaMaraton Rzeszów

Niedziela, 26 września 2010 · dodano: 29.09.2010 | Komentarze 16

Wiele się działo - dobrego i złego. Cykl maratonów Skandia za nami.
Jeszcze w marcu nic nie zapowiadało, że wezmę udział we wszystkich edycjach.
Do Rzeszowa kawał drogi - podróż zajęła nam około 10 godzin z przerwami na "jedzonko" i takie tam różne inne czynności :)
Lepszej pogody nie mogliśmy sobie chyba wymarzyć - start w pięknym słońcu -
nie za gorąco - na moście w centrum miasta.
Pierwsze kilometry trasy to dłuuugo wijący się podjazd.
Na odcinku dystasu Mini nie zabrakło niczego - szuter, kamienie, błoto korzenie, szybkie zjazdy i męczące podjazdy.
Co tu dużo mówić - było fajnie, mi się podobało, oprócz jednego elementu: na kilka km przed metą zniknęły oznaczenia trasy....
Domyślcie się tylko co się działo wśród zawodników.
Obszerniejsza relacja będzie na stronie KSR

P.S. Dziękuję zawodnikowi z nr 143 ;) i pozdrowienia dla Tasiora

Podsumowując:
I m-ce w K-3, 66 w open na 210 zawodników ;) - nagroda - kask i kubek termiczny.
I m-ce w klasyfikacji generalnej też w K-3 (wygrałam !) ;) - nagroda - trenażer.

SkandiaMaraton finał Rzeszów 2010 © emo

VIII edycja SkandiaMaraton moja ! udało mi się znowu sięgnąć po złoto :) © emo

Kategoria Zawody

| 17:11 czwartek, 3 marca 2011 | linkuj Hej Fruzia !
Dzięki za gratulacje :)
Także liczę na to, że się spotkamy na skandii. Co do dystansu to chyba jednak medio :) - ale pewnie decyzje podejmę zapisując się na maraton :)) Pozdrawiam !
fruzia
| 21:44 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Witaj Monia nie miałam okazji pogratulować bo zaistniałam tu niedawno. Rok 2010 to już historia ale jest przed nami nowe wyzwanie nowe maratony mam nadzieje Ciebie spotkać na Skandia Lang Team ciekawe tylko ... medio czy mini już zdecydowałaś. Pozdrawiam
| 06:40 sobota, 2 października 2010 | linkuj
Bikergonia - ten trenażer to - Elite crono power fluid.

Jeszcze raz serdeczne dzięki za gratulacje i słowa uznania.
bikergonia
| 20:51 piątek, 1 października 2010 | linkuj gratulacje
medio było jeszcze dużo trudniejsze
+ zdjęte strzałki = co najmniej 7km więcej + dodatkowe przewyższenia
jaki trenażer dostałaś - podaj symbol
serav
| 12:19 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Gratuluję świetnych wyników
sirmicho
| 20:51 środa, 29 września 2010 | linkuj No to jeszcze ode mnie gratulacje. Jesteś debeściarą.
| 20:22 środa, 29 września 2010 | linkuj
Dziękuję wszystkim za gratulacje.
Rammzes - nie wiadomo czy taki konkurs będzie znowu ;)
Tasior - myślę, że nie powinno być z tym problemu.

Pozdrawiam !
tasior
| 20:01 środa, 29 września 2010 | linkuj dzieki za pozdrowienia, gratuluje wyniku, i do zobaczenia w niedziele !!

Ps. mam nadzieje ze bede mogl gdzie postawic w bezpiecznym miejscu u Was torbe bo bede jechal chyba PKP odrazu na studia do gdanska.
marchos
| 17:35 środa, 29 września 2010 | linkuj OGROMNE GRATULACJE !!! Wspaniały sezon !!!! Pozostaje tylko życzyć, żeby przyszły był równie udany. BRAWO BRAWO BRAWO !!!
PiotrHabaj
| 15:43 środa, 29 września 2010 | linkuj Wielkie Gratulacje !!! :-)
azbest87
| 09:30 środa, 29 września 2010 | linkuj Gratulacje!:)
A co do gubienia na trasie to ktoś musiał ukraść strzałkę tudzież ją zniszczyć w miejscu gdzie się zjeżdżało z ostatnie górki bo dalej normalnie trasa była oznaczona- wiem choć nie startowałem;) niestety znajdą się takie mendy wśród ludzi..
Pozdro!
rammzes
| 09:04 środa, 29 września 2010 | linkuj Już wiem do kogo pójdzie głos na konkurs sportowca roku organizowany przez Głos Pomorza. Gratulacje!
Dynio
| 08:54 środa, 29 września 2010 | linkuj KRÓLOWA jest tylko jedna.Gratulacje !
Isgenaroth
| 08:46 środa, 29 września 2010 | linkuj Aż miło popatrzeć, kiedy piękna kobieta doskonale zna się na swojej robocie.
Pozdrawiam :)
marcin1111
| 07:53 środa, 29 września 2010 | linkuj na prawdę, duże gratulacje - świetna robota ;)