Hokus pokus i mój (?) FOCUS

Niedziela, 31 października 2010 · dodano: 31.10.2010 | Komentarze 6

Hmm :)
Focus mnie zaczarował i chyba polubiłam szosę.
Pierwszy raz wsiadłam na rower przełajowy/szosowy.
Było super ! Bałam się, bo nie wiedziałam co mnie czeka. Bałam się, ale byłam strasznie ciekawa czy to dla mnie, czy mi się spodoba, czy dam radę i etc.
Pojechałam znaną mi trasą, którą pokonywałam nie raz na "Lady" - różnica jest kolosalna. Zupełnie inna jazda, inne prędkości, wszystko jest inne :)
Uczyłam się od nowa obsługi "zmiany biegów", prowadzenia itd.
Było naprawdę fajnie !
Wspaniała pogoda zachęcała do długich dystansów, ale nie chciałam przesadzać na pierwszej jeździe.
Liczę na dalszą "współpracę z Focusem" :) i na to, że się polubimy :)

Hokus pokus i mój FOCUS :) © emo

Hokus pokus FOCUS i ja :) © emo

kuguar
| 20:58 środa, 10 listopada 2010 | linkuj To teraz ma Kaszebe Runda nie mam szans...;) Cudna maszyna! Bezawaryjnej jazdy życzę oby długo posłużył:) POzdrower!!!
sikorski33
| 18:53 środa, 3 listopada 2010 | linkuj Nie dziwię się że Cię zaczarował.Ładniutki:)
marchos
| 21:44 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Śliczny !!! Szkoda że ja nie mogę sobie takiego cudeńka sprawić :-(
Zetinho
| 07:12 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Teraz będziesz bić rekordy predkości...:P
JakeShake
| 21:20 niedziela, 31 października 2010 | linkuj zgadzam się z przedmówcą, też jeżdżę na niemieckim sprzęcie. Oby służył jak najdłużej! Pozdrower :)
serav
| 20:27 niedziela, 31 października 2010 | linkuj Piękna maszyna !!!