Jeszcze rowerowo

Niedziela, 7 listopada 2010 · dodano: 07.11.2010 | Komentarze 1

Kolejny jesienny, listopadowy dzień.
Nie padało, więc niedzielne przedpołudnie spędziłam na rowerze.
Tym razem zabrałam ze sobą moją Lady :)
Dziś ludzie jakoś bardziej normalnie na mnie patrzyli, a nie tak jak kilka dni temu 1 listopada.
Słońce próbowało się przebić przez chmury, ale coś nie zabardzo to się udawało.
Trasa w stronę Kłobuczyna pusta, więc jechało się spokojnie (choć pamiętam jak niektórzy odradzali mi ten odcinek) ;)
Pojechałam w stronę Ostrzyc, kolejny raz na Jastrzębią Górę.
Jednak za każdym moim wjazdem zastaję tam inny widok.
Spokój, cisza, mało ludzi... Było przyjemnie, bardzo przyjemnie.

patrzył się na aparat ale nie "mruczał" :) © emo

latem tu jest sporo truskawek :) © emo

Chwytałam listopadowe promyki © emo

marchos
| 18:20 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Ano odradzali trasę przez Kłobuczyno, bo w lecie w weekend to jest masakra. W lecie ja nawet blachosmrodem się na nią nie zapuszczam. Teraz myślę że jest już dużo lepiej bo nie ma weekendowych kierowców. Piękna wycieczka z tego co Piszesz.