Bike Tour Gdańsk Matemblewo

Sobota, 2 lipca 2011 · dodano: 03.07.2011 | Komentarze 10

A jednak pojechałam i nawet wystartowałam w tym XC.
I nawet byłam pierwsza :) I nawet mi się spodobało.
Choć trasę miałyśmy "okrojoną" i niestety nie pościgałam się na najcięższej edycji BT. Wszystko jest do nadrobienia.

Nie mam jakoś ochoty pisać bo "zapodałam" sobie, sama osobiście i na swoje własne życzenie.. wiewiórę na łepetynkę i jakoś tak się składa, że mnie ta "wiewóra" nieco "uwiera" - a kwarantanna trwa aż trzy tygodnie ;/

I proszę mnie tu nie dołować ;P

BT Matemblewo Gdańsk 2011 - na mecie © emo

Bike Tour Gdańsk II edycja :) © emo

P.S. Kilometry to wyścig i rozgrzewka.

Kategoria Zawody

PiotrHabaj
| 03:44 środa, 6 lipca 2011 | linkuj GRATULACJE !!! za zajęcie pierwszego miejsca, a co do kolorku to prawda, w czerwonym też ładnie Ci :-) jakaś odmiana czasem się przydaję.
maksio85
| 07:34 wtorek, 5 lipca 2011 | linkuj W "wiewiórce" też bardzo ładnie ;) Chociaż osobiście wolałem poprzedni kolorek ;)
| 22:11 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Exocet - tak - sprzedałam karnet znajomej :) Dzięki.
Nefre - dziękuję :)
Kubas13 - ja mam już dość tej wiewióry.. choć dziś spotkałam wiele osób, którym się podobało - ja jednak wiem swoje :) Szkoda tylko, że za późno. Pozostaje mi czekać te 3 tyg.
Hej Fruzia !!! Ja musze też iść do fryzjera - aby znowu być blond.. ale to potrwa. U mnie póki co rowerowow na tyle o ile :)

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :) ( Rudych też :D )

fruzia
| 21:49 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj orzesz ... jaka zmiana FAJNIE !!! deszczowo :( rower odpada od Skandii odpoczynek to i ja wybrałam się do fryzjera.
kubas13
| 19:45 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj ja jeden dzień na słońcu posiedzę i włosy mam rude na miesiąc, a trzy "łiksy" to nie tak długo ;)
| 19:30 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj WOWOWOW SUPER GRATULACJE!!!
exocet
| 13:00 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Gratulacje !! znalazł się chętny na karnet..? ;)
| 09:13 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Serav pożyjemy, zobaczymy - jak to będzie :)
Zetinho dzięki za gratulacje :) Tak, odmiana na całego - już mi się odwidziało :)
Zetinho
| 07:04 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Monika - gratulację za I miejsce :)
Nie martw się...czasami dobrze zrobic sobie małą odmianę image'u ;)
Mi w ten weekend na Poland Bike'u tak dobrze nie poszło ;]

Pozdrawiam.
serav
| 06:46 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Fajna jest ta wiewióra ...dodaje takiej świeżości a kolor i tak z czasem zrobi się słabszy i będzie łatwiej się Tobie przyzwyczaić.