Życie jest drogą, którą podróżujesz...

Czwartek, 28 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 4

Kolejny dzień relaksu na rowerze.
Wyjechałam bardzo późno bo około g. 20.00. A że pogoda mało łaskawa - było pochmurno więc było też szybko ciemno. Mimo to - ten wieczór była dla mnie naprawdę wspaniały. Nie było zimno, pojechałam w moje ulubione od niedawna miejsce :)

miejsce magiczne dla mnie "za zakrętem" © emo

Potem pomykałam po okolicy - niedaleko miasta :)

no - mówię Wam - taaaaaaaaaaaaaaaakie kamienie na kaszubach są :) © emo

Na koniec rowerowania spotkałam mojego brata. Było już całkiem ciemno kiedy wracałam do domu, a w uszach grał mi Zygzak :) (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi)

| 10:55 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Nuta najlepsiejsza pod słońcem ! tak powiedziałby mój Patryk :)
Dynio
| 20:19 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Świetna nuta !!!
| 20:57 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj Za zakrętem kryje się niesamowite miejsce :) hihihihhii Takie jak lubię :)
Dzięjuję za pozdrowienia i również pozdrawiam :)
lszym
| 20:54 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj Coś ściemniasz, za zakrętem jest tylko las albo duuuuuży kamień:) Pozdrawiam kościerzyniankę:)