A przecież chora byłam

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 2

Ja piernicze...
No ale od początku.
Chora byłam - jeszcze przed wczoraj z gorączką i dreszczami.
Dziś jakby lepiej to se pojechaam w las. Spokojnie, bez szaleństw - ale i tak nie obyło się bez sytuacji mrożących krew w żyłach - jadę sobie leśną dróżką, zapiernicza moja Lady - a tu nagle powitać mnie na tej drodze postanowiła wiewióra ! I to nie wcale taka farbowana, ale prawdziwa, taka mała, fajna, skacząca mi między kołami ruda kita ! Uratowała się i ja również nie wyrżnęłam w żadne drzewo ani nie wpadłąm w żadne krzaczory.

Wydawać by się mogło że emocji mam na dziś dość.
Jednak postanowiłam dołączyć do ekipy KSR aby zrobić objazd trasy maratonu mini.
Jakoś głupia zapomniałam czym kończą się "objazdy" trasy z KSR'em.
Wróciłam w takim stanie, że chciało mi się wymiotować z wysiłku.
Gdybym wiedziała (a powinnam była wiedzieć), że znowu tak będzie jak kiedyś... nie pojechałabym z nimi.
Mimo to nie żałuję - żałować będę jak się rozchoruję po tym na amen.