Mi się podoba taki wrzesień jak dziś :)

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 03.09.2011 | Komentarze 4

Miałam niezły dzień - świetnie się jechało - nieco ponad półtora godziny dobrego treningu - 44 km ze śr. pr. 26km/h na mojej Lady !
Dla mnie to mój osobisty sukces :)
W drodze powrotnej spotkałam Brata i już na spokojnie pomykaliśmy po mieście.
Ja po świetnym kręceniu, a on po zawodach XC w Słupsku - więc taki leciutki rozjazd był chyba nawet wskazany.

Znów mam fajne foto - ale nie moge przesłać dopóki nie naprawi się moja rzekomo nigdyś niezawodna Nokia.

| 20:00 sobota, 3 września 2011 | linkuj No dobra - masz szczęście - usprawiedliwiam Ci dzisiejszą nieobecność - jednak jutro rano o 8.00 widzę Cię przed mym domem i śmigamy w okolicę Lipnicy pod Bytowem :P
I póki co - wystarczy mi jeden Tulipan :)
Niewe
| 19:33 sobota, 3 września 2011 | linkuj Mam usprawiedliwienie za dzisiaj. Śpi teraz właśnie u mnie na piętrze :)
Bo inaczej to bym targał tego Tulipana za Tobą, Jah mi świadkiem. Po tym zdjęciu z obozu to i pięć Tulipanów bym targnął w razie potrzeby ;)
| 19:28 sobota, 3 września 2011 | linkuj Rzecz jasna, że Tulipan - tyle że jakoś nie było Ciebie obok mnie dziś aby go targać za mną ;P
A przecież Ciebie zatrudniłam :)
Niewe
| 19:22 sobota, 3 września 2011 | linkuj Żadna tam Nokia.