Słońce, deszcz, wiatr ...

Czwartek, 15 września 2011 · dodano: 15.09.2011 | Komentarze 9

i potem gorące kakao.
Zmokłam, zmarzłam, potem znów wyszło słońce - jednak jakiśe takie nijakie - i tak było zimno. Jednak wyjazd całkiem przyjemny - mimo wszystko.

Pojechałam w stronę Juszek, szosą przez Debrzyno, potem niebieskim szlakiem do Gołunia, poczym odbiłam w lewo na Olpuch. Trafiłam tam gdzie byłam kilkanaście dni temu z Moniką i Marcinem.
Super plaża - muszę tam wrócić latem z dziećmi :)
Wróciłam do wioski tą samą drogą i udałam się do Wdzydz Kisz. aby pojechać do domu szosowo przez Wąglikowice i Sycową Hutę. Po drodze jednak wjechałam w las i znalazłam się na brzegu jeziora wdzydzkiego od strony, której zupełnie nie znałam.
Zaczęło jednak padać i musiałam zmykać do domu.

na wsóch od Olpucha © emo

Jezioro Wdzydze © emo

| 22:09 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Marchos - Kościerzyna po drodze do Brus :) Nie zapominaj o tym ;)
marchos
| 20:45 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Oj w tym roku to już chyba nic z tego :-( Prędzej w okolicach Brus coś pokręcę niż w okolicach Kościerzyny :-( choć bardzo żałuję.
| 20:35 czwartek, 15 września 2011 | linkuj No tak Niewe byłeś tu - co nieco widziałeś - ale nie tyle co ja :P
Niewe
| 20:28 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Jestem. Zapewniam Cię :)
| 20:23 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Jacek ty mnie nie denerwuj takimi tekstami ;p

Marchos no czas byś i sięTy tu pokręcił nieco :)

Webit ślicznie tu u mnie pewnie ! Ale beze mnie nie byłoby już tutaj tak fajnie ;D

Niewe nie jesteś w stanie nawet se wyobrazić ile tu jeszcze nieprzyzwoitości się kryje :)
Niewe
| 19:30 czwartek, 15 września 2011 | linkuj To jest zupełnie nieprzyzwoite wobec innych mieszkać w sercu Kaszub.
webit
| 19:18 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Ślicznie tam u Ciebie ;)
marchos
| 19:13 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Fajna wycieczka. Rejony mojej działki :-) Trochę Ci zazdroszczę.
Dynio
| 13:31 czwartek, 15 września 2011 | linkuj A u nas było dziś 28* tralala ;) i nie padało :D