Tak jak lubię ;) Wracam i wracać będę.

Niedziela, 23 października 2011 · dodano: 23.10.2011 | Komentarze 10

Dziś "powrót do korzeni" (?), pojechałam czerwonym szlakiem do Gołubia.
Potem dalej na Krzeszną i do Ostrzyc.
Jesień przepiękna. I mimo wczorajszego marszu na orientację wsiadłam dziś na rower, aby rozruszać się po swojemu.
Z Ostrzyc postanowiłam wrócić nieco inną drogą niż to dotychczas bywało.
Też przez Krzesznę, ale potem odbiłam w prawo na Pierszczewko... tam to są dopiero piękne widoki.. Wszystkie działki przy jeziorze zagospodarowane, ogrodzone wysokimi płotami, gdzieniegdzie widać tylko przepiękne domy - reszta ukryta przed okiem zwykłego nieśmiertelnika/rowerzysty.
Mi jednak wystarczy trochę słońca, las i jezioro :)
Po krętych podjazdach błotnych w końcu opony dotykają asfaltu i pomykam lekko do Gołubia. Dalej znowu tym moim pięknym czerwonyyyyyymmmmmm do domu :)

naprawdę uwielbiam to miejsce - wracam i wracać będę. © emo

wiosna wiosna wiosna ah to Ty ... eeee nie. to nie teraz. dziś prawdziwie jesiennie. © emo

Więcej zdjęć

sirmicho
| 09:13 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj "Wszystkie działki przy jeziorze zagospodarowane, ogrodzone wysokimi płotami, gdzieniegdzie widać tylko przepiękne domy - reszta ukryta przed okiem zwykłego nieśmiertelnika/rowerzysty."

Dobrze, że jesteśmy śmiertelnikami i możemy to zobaczyć :)

A ja jestem jeszcze chory i na rower póki co tylko patrzę :(
| 16:57 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Mandraghora - dzięki.
WuJekG - płasko nie płasko - ale za to jakie towarzystwo :P :P :P (znalazłabym trasę z niespełna kilometrowym przewyższeniem na odc. 50km - wiem - niewiele to, ale zawsze coś).
WuJekG
| 15:17 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Nie przeżyłbym dłużej niż dobę na płaskim :P :P
mandraghora
| 14:48 niedziela, 23 października 2011 | linkuj ekstra fotki.
| 14:44 niedziela, 23 października 2011 | linkuj To obierz kierunek na północ na weekend :P
WuJekG
| 14:41 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Ależ wy macie pogodą tam na północy.. a u mnie ciągle mgły i mgły..ehhh. Pozazdrościć :)
| 14:09 niedziela, 23 października 2011 | linkuj zgadza się :)
grzzych
| 13:49 niedziela, 23 października 2011 | linkuj jest klimacik na tym pierwszym zdjęciu..:)