Wręcz niemożliwym jest abym śmigała dzień po dniu - a jednak :)

Poniedziałek, 5 marca 2012 · dodano: 06.03.2012 | Komentarze 2

Jednakże to się zapewne nie powtórzy tak prędko znów.
Rok temu o tej porze leżał śnieg, kaszubskie jeziora był zamarznięte.
Rok temu o tej porze zaczynałam swoją przygode z szosówką.
Rok temu kurna było zimniej niż dziś, tzn. niż wczoraj.

Ktoś mnie dziś zapytał o plany na ten sezon.
Hmm.. plany może i są, ale z reazlizacją ich to już nie będzie tak łatwo.
Podejrzewam, że już nie czeka mnie podobny sezon do tego z roku 2010 - gdzie mogłam wziąc udział w całym cyklu maratonów.
Ale być może czeka mnie coś innego.
Być może równie ekscytującego i dającego sporą dawkę pozytywnej energii.

Pożyjemy, zobaczymy - jak mawiał Janek Kos ;)

marchos
| 20:43 wtorek, 6 marca 2012 | linkuj A tak nawiązując do planów. Ja już ich nie robię, bo jak ostatnio robiłem plany, to wyszedł rok do d...y :-( Cieszmy się tym co jest :-D i cieszmy się każdym kolejnym dniem cyklozy :-D
| 20:41 wtorek, 6 marca 2012 | linkuj No proszę. Można? Można :-) Codzienne śmiganie to ważna sprawa :-)