A dziś zupełnie niespodziewanie, ale za to jakże wspaniale :)

Środa, 28 marca 2012 · dodano: 29.03.2012 | Komentarze 8

To, że dziś śmigałam na rowerze to istny cud.
Zwiałąm z miasta w stronę moich ukochanych Wdzydz.. te jeziora, ten spokój, ta cisza...mmmmmm

wdzydze - kawałek bez "wiateru" © emo

słońce w wodzie ;p © emo

Ale jak to zobaczyłam.... (zdjęcie nie oddaje tego niestety):
zdjęcie nie oddaje tego jak tam było... pięknie. © emo

Chciałam tam zostać, chciałam bardzo. Ale nie mogłam. Ten widok, tamto miejsce – musze tam wrócić – tylko, że trafiłam tam przypadkiem, ot takie tam jeżdżenie bez planu, na żywioł :) Wracałam też jakąś dziwną drogą – niby tak blisko domu, a zawsze znajdzie się miejsce, którego nie odkryłam. Znajde tam drogę powrotną – kto jak nie ja ? :P

zostałabym - gdybym mogła © emo

marchos
| 20:24 piątek, 30 marca 2012 | linkuj No w sumie fakt, daleko nie jest z jednych do drugich. Jedne i drugie nad jeziorem. Jedne i drugie wśród lasów.....kaszubskich lasów.....ech tęsknię za nimi :-(
| 06:19 piątek, 30 marca 2012 | linkuj @Jacek - jesteś normalnie the best ! Już je kochasz ! Szok ! :)
@Nefre - daj jakoś znać - może sie uda spotakać :)
@Marchos - oj tam no - Kiszewski, Tucholskie - wszędzie jest najpiekniej :)
marchos
| 21:56 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Zapomniałaś tylko zaznaczyć, że chodzi o .... Kiszewskie ;-P
a nie np. o Tucholskie
| 20:16 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj W tym roku planujemy kółeczko:)) po tamtych rejonach
Dynio
| 10:23 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Kocham Wdzydze.
| 09:33 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj "jeśli nie widziałeś Wdzydz to nie widziałeś nic" :P
uluru
| 09:24 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Cudne widoczki :)) a Wdzydze to jakaś znajoma nazwa..