EuroROWER

Piątek, 8 czerwca 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 8

Tego potrzebowałam. Jechało mi się zajefanie. Tak jak chciałam.
Dawno tak się nie czułam na rowerze. Pogoda super.
Pokropiło nieco, ale było bardzo gorąco.
Pojechałam w stronę Kornego. Nie znam dobrze tamtejszych dróg, ale o to chodzi - jeździć, poznawać, odkrywać.
Wróciłam do miasta kiedy już trwał mecz.
Miasto opustoszało normalnie - szok!
Z pootwieranych okien było słychać tylko okrzyki radości - to tak dość subtelnie powiedziane ;p Dojechałam na rynek - pokibicowałam chwilkę wspólnie z kościerskimi kibicami, a że nie jestem fanką piłki nożnej z wiadomych względów - pomknęłam do domu.

Dzień - zaiste - suuuper udany :) Oby takich więcej i częściej.

kaszubskie jeziora - okolice.. hm.. niepamiętam ;p © emo

wcale nie było tak ciemno - jeziora kaszubskie © emo

euro euro - kościerski rynek - wpadłam na chwile © emo

Magic
| 21:40 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Ale, żeby nie było tak ponuro: bardzo Ci ładnie w tym szaliku :-)
| 21:39 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Zgadzam się z Sirmichem, że coś tu jest nie tak! Jeżeli miasto dofinansowuje w nieodpowiednich proporcjach, to powinnaś nie być fanką miasta z wiadomych względów. Przecież to nie jest wina "piłki nożnej", że miasto topi kasę nie tam gdzie powinno :-)
Piłki możesz w tej sytuacji nie lubić jedynie z zazdrości ;-)
| 06:54 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Ale Ci coś zrobię zaraz no ! ;p
Nie zazdrość ani nie chciwość tylko - zwykłe poczucie niesprawiedliwości.
;)
sirmicho
| 05:31 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Aaaa, czyli zazdrość i chciwość z Ciebie wyłazi :)
Niestety, piłka kopana jest u nas z niewiadomych powodów priorytetem.
| 18:10 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Dlatego, iż, ponieważ i przede wszystkim budżet miasta KS dofinansowuje rocznie "ich" drużynę piłkarską w takich kwotach jaka nam (KSR) starczyłaby na kilka lat :P - to jeden z powodów :)
sirmicho
| 15:07 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj A czemu nie jesteś fanką piłki nożnej z wiadomych względów?

Tzn pytam o te wiadome względy, bo nie do końca są wiadome.
| 19:33 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj zostałam zmuszona wręcz - skrępowana - unieruchomiona na chwile - i mnie umalowano i przystrojono i kazano się uśmiechać ;)
puchaty
| 16:51 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Zasadniczo na ostatnim zdjęciu nie wyglądasz tak, jakbyś akurat nie była fanką piłki nożnej z wiadomych względów ;)