Zielonym do Odr - miało być.

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 02.07.2012 | Komentarze 9

Nom. Miało być inaczej wyszło też inaczej.
Czyli tak jak lubię. Nie musiałam się spieszyć, więc mogłam sobie pozwolić na totalną improwizację w głębokim lesie. Sugerowałam się tylko własnym instynktem no i rzecz jasna słońcem na niebie. Tak szczerze mówiąc trudno byłoby się tam zgubić nie docierając do jakiejś wioski przed zmrokiem. Więc: luuuuzzz :D
Za Olpuchem skręciłam na zielony szlak - ale po drodze jakoś stwierdziłam, że nie pojadę nim i właśnie zaczęłam swoją "przygodę improwizacyjną" ;) Doprowadziło mnie to w efekcie do Karsina - po drodze przekraczając kilka razy Wdę (więc sobie wyobraźcie jak ja tam krążyłam) - ale co widziałam to moje.
Z Karsina pomknęłam do Wiela, w Borsku już wjechałam na szlak wokół jeziora Wdzydze, jadąc wzdłuż brzegu w końcu znalazłam odludną plażę i zwyczajnie zdjęłam z siebie to wszystko (cały dzień było gorąco, parno i duszno) i wskoczyłam do wody - myliłby się kto, że niby to mi jakoś pomogło - pomogło ale na zaledwie kilka km. Za Gołuniem powtórzyłam przygodną kąpiel zrzucając ciuchy rowerowe i wskakując do jeziora. Na koniec pojechałam do mojej Tawerny obejrzeć w ulubionym miejscu zachód słońca...

Dzień zaiste - zayebisty :P

Wda - okolica Bąka © emo

Jezioro Wdzydze jak zwykle ;p i moja przebieranka © emo

a to miłe zakończenie dnia w miejscu które kocham © emo

Magic
| 21:59 środa, 4 lipca 2012 | linkuj A gdzie to jest? :-)))
| 21:48 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Magic - na nic się zda Twoje "więcej jeździć" jak nie znasz takich miejsc gdzie "przygodna kąpiel" jest całkowicie bezstresowa ;p
Magic
| 21:13 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Tyle razy przejeżdżałem wzdłuż jezior i jeszcze nigdy nie udało mi się natrafić na taką "przygodną kąpiel"... Muszę chyba więcej jeździć :-)
| 19:44 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj Tomek - nie tylko wygląda na fajne - ale i jest fajne ;p
| 19:43 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj Indi - czasy ścigania mam chwilowo za sobą. teraz delektuję się tym co jest wkoło mnie ;p
| 18:35 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj wiem że fajne :)