LUIZA XC CUP CZŁUCHÓW

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 15

Zupełnie niespodziewanie udało mi się przyjechać na te zawody.
Śmigałam na "luizie" dwa lata temu – nadszedł czas na rekonesans :)
Przyjechaliśmy dość wcześnie - około 9 rano już byłam w biurze zawodów.
Start o 12.00 – więc miałam sporo czasu na przygotowanie się i poznanie trasy oraz na konwersacje ze znajomymi.
Sądziłam, że będzie tak jak kiedyś – jeden dubel i schodzę z trasy – ale tym razem miałam do przejechania pełne 5 okrążeń. Bałam się jednego odcinka – zjazdu, jednak po usłyszeniu kilku dobrych rad pokonałam go bezproblemowo - łącznie aż osiem razy :)
Tak naprawde to najlepiej się czułam na trzecim okrążeniu, czwarte też całkiem nieźle mi się jechało. A na piątym nawet udało mi się wyprzedzić kogoś :)
Na metę wjechałam jako pierwsza z kobiet, spodziewałam się, że będę druga – czasami fajnie jest tak się miło zaskoczyć.

Dzień naprawdę udany. Spotkałam znajomych, mogłam pogadać, pośmiać się i znów poczuć się tak jak kiedyś – kiedy startowałam regularnie. Dzięki M.

A organizacja wyścigu rewelacyjna – biorąc pod uwagę to jak było dwa lata temu - to tym razem impreza na medal! Oby tak dalej.

LUIZA XC CUP CZŁUCHOW © emo

Więcej zdjęć TUTAJ i gdzieś tam na fejsie zapewne ;p

Kategoria Zawody

Magic
| 21:22 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Gratuluję! "I nie byłam ostatnia" - takie skromne podsumowanie :-)
angelino
| 18:33 sobota, 1 września 2012 | linkuj !
| 12:02 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj no tak - startowałam, ukończyłam i nie byłam ostatnia :)
chciałabym aby to nie był mój ostatni start w tym roku :)
serav
| 09:24 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Gratuluję Moniko świetne startu !!!
fruzia
| 20:38 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Brawo ... :) puchar naprawdę imponujący
| 06:40 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj dziękuję :)
adas172002
| 21:09 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Znalazłem zdjęcia autorstwa Piotra Habaja. Gratuluję!
| 05:59 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj dziękuje wszystkim za gratulacje :-)
| 05:57 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj chris - kto komu będzie siedział na kole to się okaże :-P
sirmicho
| 07:57 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Gratuluję. Wow :)
| 19:46 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Gratulacje!!!!
chrisEM
| 19:33 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Gratulacje. Widzę że forma przed harpem jest. Będzie komu siedzieć na kole ;)
| 12:00 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj zawodniczka jak każda inna - a pod te górke każdy prowadził ;pp (prawie) ;pp
| 11:58 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj ja pierdziele no ! ;p
Dynio
| 11:40 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj No ale zawodniczka z taką klasą prowadzi rower pod górkę...?...wjeżdża się :P