IV MTB Lębork i ja :D

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 11

No i jak się okazuje mój wczorajszy trening wcale nie zaszkodził mi w dzisiejszym wyścigu.
Pamiętałam swój start i wyścig sprzed dwóch lat.... Tym razem było nieco inaczej.
Przyjechaliśmy rano. Przebrałam się i myk na trasę coby się z nią zapoznać - wróciłam z tej przejażdżki lekko zdziwiona.... nie podjechałam ani jednego podjazdu bez zsiadania z roweru - mało tego - nie zjechałam na żadnym zjeździe ... porównując do trasy którą pamiętam: normalnie załamka, dodatkowy podjazd i zjazdy takie że krew w żyłach mi się zagotowała.
Ale....
W końcu nastąpił mój start... Pierwsza pętla to jakaś kurna totalna pomyłka - nigdzie nie mogłam swobodnie podjechać ani zjechać - spore zainteresowanie tym dystansem wielu ze startujących (a mających siły) uniemożliwiło pokonanie trudnych odcinków siedząc "w siodle" - za to druga pętla - już zupełnie spokojnie, bez tłumów i o dziwo - mimo zmęczenia, jechało mi się o wiele lepiej własnie to drugie kółko.
Finał taki jak widać na załączonych zdjęciach :)

Trasa lęborskiego wyścigu zasługuje na najwyższe oceny - muszę przyznać, że organizatorzy naprawdę "wiedzą co robią".

Za tydzień skandia maraton..... tam to już nie będzie tak krótko i intensywnie.... aż strach się bać :P

Dzień zakończony jak nigdy przedtem.
Nikt nigdy nie zgotował mi takiej niespodzianki po żadnym wyścigu, co ja gadam - w ogóle nikt nigdy mnie tak nie potraktował jak dziś.
Czułam się naprawdę wyjątkowo :) Dzięki M.

podjazdy masakryczne - ale tak se myślę.... trzecie kółko spoko - dałabym radę buahahhahahh © emo

no i jest :) ale myślałam że padnę na trasie i będę umarnięta :) © emo

i nagroda - w końcu miniaturka roweru ;p ;p ;p © emo

Kategoria Zawody

| 06:10 środa, 19 września 2012 | linkuj Serav masz rację - trofeum piękne, a to z mazovii faktycznie takie "maciupenieczkie". pozdr.
serav
| 10:02 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Ale piękne trofeum !!! To nie co mazovia i pucharki za kilkanaście złotych ;)
| 05:14 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj Serdecznie dziękuję Wam za gratulacje - i miło że ktoś tu w ogóle zagląda na mój blog.
Pozdrawiam i podaję link do wyników: http://www.domtel-sport.pl/insidethecode/files/3452-pl.pdf
Magic
| 19:41 niedziela, 16 września 2012 | linkuj Ja rówwnież gratuluję! Do zobaczenia w Kwidzynie :-)
Turysta
| 19:09 niedziela, 16 września 2012 | linkuj Gratulacje! :)
adas172002
| 18:35 niedziela, 16 września 2012 | linkuj No nie mogę!!! Gratulacje!
gello1
| 18:08 niedziela, 16 września 2012 | linkuj również Gratuluje !!!
| 18:06 niedziela, 16 września 2012 | linkuj dzięki :)
panther
| 17:54 niedziela, 16 września 2012 | linkuj Gratuluję :-)